Er her endnu!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Er her endnu!
Hej Alle
Jeg er her endnu. Jeg har ikke kigget herind i et par uger efterhånden. Er startet på nyt job, så der er masser at se til.

Jeg har haft fødselsdag i denne uge, familien kom over og overraskede mig så alle planer røg sig en tur. Men det var super hyggeligt. Så det tager jeg med et smil.

Jeg springer vægten over i denne uge. Ved at jeg ikke har tabt mig. Har også rodet rundt med P-pillerne så alt er på den anden ende.... Hmmmm :o/

Nå ja jeg vejer mig i næste uge hvor jeg forhåbentlig har haft tid til at cykle til og fra arbejde et par gange.

Karm herfra det blå-gule
19 år20. maj 2005 kl. 10:06
re: Er her endnu!
Hejsa Emis!

Dejligt at høre fra dig igen, det lyder til at gå godt med arbejdet..-det er jo super. Og TILLYKKE med fødselsdagen, det var da kanon hyggeligt, at familien lige lavede surprise, var det ikke?

Jeg er heller ikke med på vægten i denne uge, måske i næste, selvom jeg skal i nattevagt...

Kan du ha' en dejlig weekend og go' fornøjelse med motionen i næste uge..

Knuzzer Mulde
19 år20. maj 2005 kl. 10:20
re: re: Er her endnu!
Hej Emis

Skønt lige at høre fra dig igen. Sikke da en masse der sker lige for tiden . Og STORT tillykke med fødselsdagen. Skønt med en sådan overraskende familie.

Krammer

Corina
19 år20. maj 2005 kl. 10:55
re: re: Er her endnu!
Hej Emis

Skønt lige at høre fra dig igen. Sikke da en masse der sker lige for tiden . Og STORT tillykke med fødselsdagen. Skønt med en sådan overraskende familie.

Krammer

Corina
19 år20. maj 2005 kl. 10:55
re: Er her endnu!
Hej Emis

Stort tillykke med fødseldagen - dejligt at du havde en god dag. Super at det går godt med dit nye job - jeg skal jo også snart starte på nyt job her d. 1/6-05 så det glæder jeg mig også til.

du hopper bare på vægten næste uge.

Knus Smiley
19 år20. maj 2005 kl. 12:55
Smiley
ÅÅh ha ja. Det er vel nok spændende.
Jeg håber sådan at det bliver godt for dig.

Kunne forstå på dig at der var lidt mere relevans og udfordringer i det nye. Læste at din chef tog det pænt. Det er vel egentlig også det eneste at gøre.

Krydser fingre og holder tomlerne for dig!
Kram Kram
19 år20. maj 2005 kl. 15:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });