Status StoreSøs

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status StoreSøs
Jeg har tabt 100 g siden sidste fredag

Tjaaaaaaa det går ikke ligefrem stærkt, men jeg kan da sige at jeg ligger stabilt, og det er vel også noget værd :-)

Jeg vil prøve at få løbet nogle ture i næste uge, så håber jeg at det kan vægten til at rykke sig.

God week-end til alle
StoreSøs
19 år20. maj 2005 kl. 07:21
re: Status StoreSøs
Hej StoreSøs,

Jamen 100 g er da også en lille delle at komme af med. Men jeg tror du har ret i at det at man ligger stabilt også er et godt tegn, og som mange også har skrevet til mig, det er sværere at komme af med kilonene når man ikke vejer så meget igen, men jeg er sikker på, at hvis du kommer ud at løbe så skal det nok komme. Jeg tror ikke jeg har rykket mig i denne uge, for jeg har været lidt for god ved mig selv, men så må jeg bare knokle på i næste uge. Rigtig god weekend til dig også.
19 år20. maj 2005 kl. 09:08
Hejsa StoreSøs

Ja bare det at vægten går nedad så er det jo dejligt ik? Men tænk på at du heller ikke har så meget at smide mere ;o)

Pøj pøj med løbeturene. Regner også med at vi skal løbe nogle ture når jeg kommer til jyland her i weekenden.

Knus smiley
19 år20. maj 2005 kl. 09:29
re: re: Status StoreSøs
Hej Storesøs!

Har du overvejet, om du måske er gået lidt i stå kostmæssigt? Jeg mener, spiser du meget sundt, men måske alligevel ensformigt? Kroppen har det med kost, som med motion, der skal forandringer til, ellers bli'r det en vane for den, at "gøre som den plejer" og det kommer der intet vægttab ud af. På et tidspunkt anbefalede Chiffi mig at prøve at spise klidkiks (kan købet i Matas og Helsekostbutikker) i stedet for rugbrød..Og der skete rent faktisk noget. Tro mig, de smager som en høstak, men man kan camuflere det ret godt med lidt pålæg, makrel, hamburgerryg m. hytteost eller lign..Måske er det lige det der skal til for at der kommer skub i det igen?? Bare et forslag, -det ku' jo være det virkede..

Knuz fra Mulde og go' weekend
19 år20. maj 2005 kl. 10:18
re: re: re: Status StoreSøs
Hej Storesøs

100g er da et skridt i den rigtig retning. Så vær du glad for dem. Det skal nok komme lige pludselig.
19 år20. maj 2005 kl. 10:56
Hej alle og tak for jeres svar.

Jeg har ikke overvejet det med kosten, men jeg tror at du har ret, Muldebeerg, der skal forandring til. Jeg køre meget i det samme, mest fordi jeg synes at det er nemmest.
Jeg vil købe noget hø på vejen hjem i dag ...
19 år20. maj 2005 kl. 11:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });