Hvilken vægt skal jeg købe?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvilken vægt skal jeg købe?
Som overskriften siger, hvilken vægt kan i anbefale?
Jeg har haft 2 og begge gik i stykker *gg*

Det var godt nok også nogle til 150-200,- fra Netto eller lign.

Hvilken vægt bruger du?
16 år13. januar 2008 kl. 19:34
re: Hvilken vægt skal jeg købe?
Jeg har til 100 kr fra Bilka der måler fedtprocent
16 år13. januar 2008 kl. 19:58
ok er den god???
16 år13. januar 2008 kl. 21:23
Ja den fungerer fint. Man taster sin alder og højde ind. Der kan tastes op til flere forskellige personer ind.
16 år13. januar 2008 kl. 22:06
Ok, tror du man kan købe den i A-Z?
Jeg skal helt til Århus hvis jeg vil til Bilka - 50 km.
:-)
16 år13. januar 2008 kl. 22:46
Jeg tror A-Z har de samme ting som Bilka og Bilka har mange vægte til forskellige priser. Man plejer at kunne prøve nogle af dem i butikken så man kan se hvilken man bedst kan lide. Det er vist længe siden jeg købte min så jeg ved ikke om de stadig har lige den.
16 år13. januar 2008 kl. 23:01
viser jeres vægt så det samme hvis i stiller jer op på den to gange i træk? jeg har fået min farmor og farfars vægt hihi den er en gammeldags en nok 50 år gammel og man skal gætte lidt med decimalerne, men den skifter ikke tal fra hver gang man stiller sig op, har nemlig haft flere som gjorde det, både digitale og fedtprocentvisere og så snyder det jo lidt:-)
16 år15. januar 2008 kl. 07:35
Min viser det samme selv om man går op på den 10 gange i træk
16 år15. januar 2008 kl. 07:58
nå okay nu kunne jeg næsten overveje at købe en så, for den er virkelig ikke særlig pæn den gamle en jeg har stående:)
16 år15. januar 2008 kl. 10:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });