#2 af StoreSøs (slettet)
ENDELIG HIP HIP HURRA
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: ENDELIG HIP HIP HURRA
Hej Bamse
Tilykke med det.
Det er bare vildt fedt at det går den rigtige vej nu, så er det bare derud af :-)
StoreSøs
Tilykke med det.
Det er bare vildt fedt at det går den rigtige vej nu, så er det bare derud af :-)
StoreSøs
19 år19. maj 2005 kl. 08:21
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Gomorgen.................
NEj hvor er det bare SUPER at du har tabt dig 900 gram - du har godt nok også været utrolig aktiv med motionen og sunde madvaner - SEJT der kan du se at det hjælper *ss*.
Hihihihihih ja du må hellere komme ud at øve dig, så vi kan få nogle ture her i weekenden når jeg kommer til det jyske. God tur og pas nu på dig selv.
Knuser Smiley
NEj hvor er det bare SUPER at du har tabt dig 900 gram - du har godt nok også været utrolig aktiv med motionen og sunde madvaner - SEJT der kan du se at det hjælper *ss*.
Hihihihihih ja du må hellere komme ud at øve dig, så vi kan få nogle ture her i weekenden når jeg kommer til det jyske. God tur og pas nu på dig selv.
Knuser Smiley
19 år19. maj 2005 kl. 08:23
Corina (slettet)
re: re: ENDELIG HIP HIP HURRA
Hej Bamse
Det er bare SUPER DUPER FANTASTISK flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er DYBT benovet. Du er DYGTIG !!!!!!
FLot flot flot - forsæt endelig Bamsemand.
Kæmpe klapsalve
Pipper
Det er bare SUPER DUPER FANTASTISK flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er DYBT benovet. Du er DYGTIG !!!!!!
FLot flot flot - forsæt endelig Bamsemand.
Kæmpe klapsalve
Pipper
Gomorgen.................
Flot med løbeturen
Knuser Smiley
Flot med løbeturen
Knuser Smiley
re: re: ENDELIG HIP HIP HURRA
UPS UPS ved ikke lige hvad der skete.....
Smiley
Smiley
19 år19. maj 2005 kl. 08:24
Muldebeerg
re: re: re: ENDELIG HIP HIP HURRA
He he he Smiley, det er ikke kun mig, der gentager mig selv herinde, hva'...
Kære Bamsebammi-bjørn... *ggg* STORT tillykke med det tabte "næsten-kg", du er bare super bamsesej!
Men du knokler jo også for sagen og se bare, selv en løbetur kan gi' lidt forandringer på vægten....Fortsæt det gode arbejde og rigtig go' fornøjelse med rulleskøjterne. Hold dig nu fra bakkerne og lad være med at falde på halen, ikke også..
Knuzzer fra Muldebeerg
Kære Bamsebammi-bjørn... *ggg* STORT tillykke med det tabte "næsten-kg", du er bare super bamsesej!
Men du knokler jo også for sagen og se bare, selv en løbetur kan gi' lidt forandringer på vægten....Fortsæt det gode arbejde og rigtig go' fornøjelse med rulleskøjterne. Hold dig nu fra bakkerne og lad være med at falde på halen, ikke også..
Knuzzer fra Muldebeerg
19 år19. maj 2005 kl. 09:08
annap (slettet)
God morgen Bamse
Og tillykke med det flotte vægttab i denne uge. SÅDAN!!!
Keep going!
Knus Anna
Og tillykke med det flotte vægttab i denne uge. SÅDAN!!!
Keep going!
Knus Anna
19 år19. maj 2005 kl. 09:57
bruger slettet
Wauuu det er flot. Tillykke med de tabte 900 g, det er da virkelig noget der kan mærkes, men du har sandelig også arbejdet for det, så det er fuld fortjent.
Flot gået, og sikke da noget lækker mad du spiser......mums......bliver helt sulten.
Flot gået, og sikke da noget lækker mad du spiser......mums......bliver helt sulten.
19 år19. maj 2005 kl. 10:22
Netzen (slettet)
Tillykke... :)
Tillykke, hvor er det flot med de 900 g :) Jeg glæder mig til at høre om din tur på rulleskøjter :)
Nette - der desværre ikke kan stå på rulleskøjter :(
Nette - der desværre ikke kan stå på rulleskøjter :(
19 år19. maj 2005 kl. 10:57
Så har jeg igen været på vægten og denne gang med et positivt resultat, minus 900 g, hvilken jeg er rimelig godt tilfreds med.
I aftes inden aftensmaden fik jeg løbet en tur på 25 min, sådan blandet med gang og løb, men mest løb.
Derefter stod den på aftensmad, pastasalat, kogte asparges og wild vest steak, en nakkekotelet i en eller anden marinade der smager vildt godt, men stærk som bare pokker.
I dag vil jeg prøve at komme ud og rulle på mine fine nye rulleskøjter, så hvis i ser en bamse, der ser vildt mærkeligt ud, og med hjul under poterne, så er det bare mig.
Ha en rigtig dejlig dag alle sammen
Knuser
En lidt tyndere Bamse ;-)