Spændende artikel til at udrydde myterne
Du læser en tråd i debat > vægttabzentu
re: Spændende artikel til at udrydde myterne
tak for linket, det var meget god læsning.
mvh Zentu
mvh Zentu
16 år10. januar 2008 kl. 10:04
iakob
Ja, god læsning.
Jeg savnede dog information om den myte som hedder at man skal undgå stivelsesholdige madvarer, men det var måske den om mode-dieter?
Jeg savnede dog information om den myte som hedder at man skal undgå stivelsesholdige madvarer, men det var måske den om mode-dieter?
16 år10. januar 2008 kl. 20:44
dutti (slettet)
det var spændende men det lyder da ikke særligt godt at man begynder at lagre fedt og tære på musklerne når man nedsætter kalorieindtaget :(
så skulle man måske variere sit indtag fra dag til dag for at forbrændingen ikke går i stå og kroppen ikke kan indstille dig på noget bestemt?
så skulle man måske variere sit indtag fra dag til dag for at forbrændingen ikke går i stå og kroppen ikke kan indstille dig på noget bestemt?
16 år10. januar 2008 kl. 22:13
slank2008 (slettet)
Tak for det link.
iakob der står stivelsesholdige madvarer er fedt- og kaloriefattige. Problemet der det folk kommer ovenpå (sauce).
iakob der står stivelsesholdige madvarer er fedt- og kaloriefattige. Problemet der det folk kommer ovenpå (sauce).
16 år10. januar 2008 kl. 23:13
slank2008 (slettet)
Nå ja der står low-carb (stivelsesholdig mad) under mode-dieter
16 år10. januar 2008 kl. 23:16
Spacy
Hej !
Jeg synes også det er et rigtig godt link. Og der var jo mange andre gode artikler også.
JP's forbrugertillæg er nu blevet en af mine favoritter :-)
Jeg synes også det er et rigtig godt link. Og der var jo mange andre gode artikler også.
JP's forbrugertillæg er nu blevet en af mine favoritter :-)
16 år11. januar 2008 kl. 00:04
Her er lige et link et en spændende artikel jeg fandt på jp.dk fpn.dk
Den beskriver og afliver nogle af de myter der tit svæver rundt når man taler om vægttab.
Enjoy.