Tilbage i flyvende fart :O)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage i flyvende fart :O)
Først vil jeg sige jer alle sammen tusind tak for jeres hjertelige støtte igennem min nedtur i sidste uge. Jeg må indrømme at jeg gik langt uden om kostplan vægt o.s.v og havde forventet at have taget alle på som jeg nu havde været så stolt af at tabe.. men men men så går man på vægten og den siger + 100 g. Det var næsten lige så stort som et kæmpe vægttab, når man går og regner med at have taget 3-4 kg på.

Min modgang er stadig igang. Imorgen skulle jeg have været til lægen for vidre undersøgelser o.lig med henhold til graviditeten som vi jo så gerne vil have i hus, men manden blev idag ringet op med et tilbud om ny stilling. Jeg er meget glad på hans vejne, men jeg havde set så meget frem til i morgen. Men vi tager den på næste onsdag istedet for :O)

He he ikke nok med det så er jeg nu blevet ledig og må gå herhjemme og kukkelure. Men så er der mere tid til at få rørt sig så lidt lyst er der da i det.

Men nu er det squ også nok, jeg tror der sidder en lille mand oppe i himlen og siger " hende monika, skal ikke komme her og tro hun er noget"
Men ved i hvad jeg skal vise ham noget andet.. så humøret er højt igen, og for at hjælpe mig selv mere på vej har jeg meldt mig til slankedoktor.dk og venter på at få en kostplan så jeg ikke en dag kører sur i at tælle og veje.

Har sadt mig for at ingen skal sige jeg ikke kan, så nu er hende den tosset her bag skærmen blevet stædig... selvfølgelig kan jeg :O)

Nogle af jer nævnte at tale med min mor om hendes udtalelse. Men der er ikke noget at komme efter, hun mener jeg behandlede hende "uanstændigt" og vil ikke tale med mig nu. Men det er hendes problem, hun må jo have en meget dårlig samvittighed. Så jeg har gjort det at jeg praler til min mand (som nok er træt af at hører på mig hihi, men det er ikke mit problem he he) og så til min kære svigermor som sendte mig en kæmpe buket blomster for at vise hvor stolt hun var af mig. Så skal jeg prale bruger jeg da bare jer herinde, manden og min højt elskede svigermor.

Et kæmpe knuzzz til jer alle sammen fra en nu glad og smilende Monika
19 år18. maj 2005 kl. 15:38
re: Tilbage i flyvende fart :O)
Hej Monika!

Iiihhh hvor dejligt at læse, at du er klar igen. Jeg var noget så nervøs for, at du bare havde givet op...Og sikke da en masse modgang du har, din stakkel! Men hvordan er det man siger? "af modgang bliver man stærk"??? Jeg synes, det er vidunderligt at høre, at du har så dejlig en mand og svigermor, når nu din egen mor går og surmuler. Hvis hende at du KAN og du VIL, så finder hun nok ud af det på et eller andet tidspunkt, ikke også...
Jeg x'er fingre for undersøgelserne ved lægen og også at du får et nyt job...Er du igang med at søge igen? Og hvad lavede du inden du blev ledig??

Knuzzer og pøj pøj med det hele, kære ven!

Knuzzer fra Mulde, der gerne vil høre dig prale! *ss*
19 år18. maj 2005 kl. 15:58
re: re: Tilbage i flyvende fart :O)
jeps. Pralerier er noget af det bedste vi ved, for så ved man at det går godt og vægten er på vej ned af, så det glæder vi os til at høre:-)!!!
Det er godt at du har din svigermor og mand at støtte dig til, og hvor er det bare superflot at der kun røg 100 g på efter den melding fra din mor. Du er jo allerede i fuld gang med at vise, hvem der har styr og kontrol over din krop ikke:-)
Nu hvor du er ledig har du jo også tid til at eksperimentere lidt med noget motion, og jeg hører vejret er godt nede hos jer, så det er bare ud og få brændt nogle kalorier af:-)

Knus Eskimo
19 år18. maj 2005 kl. 16:12
Ja jeg skal nok prøve at løbe lidt, må hellere tage mig lidt sammen. Jeg har bare et stort problem... når jeg løber får jeg kigget ned af mig selv og så går det galt for jeg ser simpelthen så komisk ud når jeg løber. Så bryder jeg ud i grin og så er det hele ødelagt, men jeg må lære at holde blikket stift frem :O)

Jeg havde job i flåden som kontor assisten men da jeg ikke har nogen uddannelse inde for området var det mig der blev sparet væk, men blev sagt op fredag i sidste uge og har allerede 26 ansøgninger ude så jeg knokler på så skal der nok være nogen der vil bruge en sprudlende ung kvinde ...

knuzz monika
19 år18. maj 2005 kl. 16:21
re: re: Tilbage i flyvende fart :O)
Hej Monika

Ja hvor er det super dejligt at læse at du er topmotiveret og ikke er slået ud af din mors kommentar - hvor er det bare dejligt at du kæmper vidre vi er her i hvert fald for at støtte dig, så skrive du endelig og selvfølgelig skal vi havde lov til at prale ik??????????????????
Super at få en buket af svigermor - dejligt at alle de andre i din familie støtter dig.
Forsæt det gode arbejde og pøj pøj med undersøgelsen i næste uge skal nok x-fingre for at det kommer til at gå godt.

Knuser Smiley - som er super glad på dine vegne ;o)
19 år19. maj 2005 kl. 08:18
Kære Monika,

Hvor er jeg glad for at læse, at du har fået humøret igen, også selv om jeg synes du er lidt vel plaget i denne tid. Rigtig flot at du tager på den gode måde. Og så glæder jeg mig over at du har en skøn mand og en skøn svigermor. Jeg kender godt det der med ikke at kunne tale med sin mor om det, der nager, især hvis det har noget med hende at gøre, men det er en anden historie.

Uanset hvordan du ser ud når du løber, synes jeg du skulle prøve alligevel, herregud, hvor mange ligner en gudinde, når man knokler derudaf, rød i hovedet og forpustet, næ du, men mange tager hatten af for en og siger, det er sq godt gået, hun gør noget ved det. Så bare hofter fat du, og ud i det blå.

Pøj pøj til dig.
19 år19. maj 2005 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });