#2 af bruger slettet
Overarbejde uden mad !!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Overarbejde uden mad !!!
Puha KarinaHadsten, det er træls - på godt jysk! :(
Kan SÅ godt følge dig, det er ikke en rar fornemmelse, og kan mærke i min mave hvordan du har det.
Èn ting du skal huske; du får det kun ENDNU MERE træls, hvis du går hjem og trøstespiser...
Prøv at tænk på noget GODT der er sket i dag? - f.eks at du IKKE røg i chokoladen eller anden slikdåse, fordi du havde lyst til at trøste; det er en KÆMPE sejer! :)
Tag dynen og hyg dig i aften, med et godt æble og bare SLAP AF!!! - det er velfortjent efter sådan en omgang overarbejde.
Det er bedre at forkæle sig selv med hygge og et blad eller strikketøj, end mad! ;)
Håber du får en OK aften alligevel, og at din dag i morgen bliver meget bedre... ;)
Knus og kram
Kan SÅ godt følge dig, det er ikke en rar fornemmelse, og kan mærke i min mave hvordan du har det.
Èn ting du skal huske; du får det kun ENDNU MERE træls, hvis du går hjem og trøstespiser...
Prøv at tænk på noget GODT der er sket i dag? - f.eks at du IKKE røg i chokoladen eller anden slikdåse, fordi du havde lyst til at trøste; det er en KÆMPE sejer! :)
Tag dynen og hyg dig i aften, med et godt æble og bare SLAP AF!!! - det er velfortjent efter sådan en omgang overarbejde.
Det er bedre at forkæle sig selv med hygge og et blad eller strikketøj, end mad! ;)
Håber du får en OK aften alligevel, og at din dag i morgen bliver meget bedre... ;)
Knus og kram
16 år8. januar 2008 kl. 19:42
KarinaHadsten (slettet)
Tak - jeg trøstespiste ikke - fik kylling i cola som i går - herlig ret. Tog en flødebolle med ungerne, men det er det rene sukker og der var overskud til det på kuren :-) Så det tager jeg slet ikke som at synde.
Jeg skal i seng nu - tidligt - det trænger vi til. Og så står den på hygge.
Kh Karina
Jeg skal i seng nu - tidligt - det trænger vi til. Og så står den på hygge.
Kh Karina
16 år8. januar 2008 kl. 21:14
iakob
*fnis*
16 år9. januar 2008 kl. 09:32
slank2008 (slettet)
Det er flot du ikke trøstespiste. Kan du ikke have en lille pose gulerødder med på arbejde?
Forresten, der er 11 % fedt i flødeboller (i dem jeg har i køkkenet).
Forresten, der er 11 % fedt i flødeboller (i dem jeg har i køkkenet).
16 år9. januar 2008 kl. 10:05
KarinaHadsten (slettet)
Der var ingen deklaration af fedt, protein og kulhydrat på de flødeboller jeg havde ellers havde jeg tastet dem ind. Men jeg vurderede ud fra indholdslisten at indholdet af sukker og druesukker var langt over halvdelen og indtastede den som sukker.
I øvrigt er det normalt ikke et problem for mig med mad på arbejde. Jeg har sjældent sådan noget pludseligt overarbejde.
Kh Karina
I øvrigt er det normalt ikke et problem for mig med mad på arbejde. Jeg har sjældent sådan noget pludseligt overarbejde.
Kh Karina
16 år9. januar 2008 kl. 10:37
Men nu vil jeg tage hjem og få noget ordentligt mad i stedet.