Mine gamle Jeans
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: Mine gamle Jeans
Velkomme til - det lyder som om du allerede var godt igang og højt motiveret da du kom hertil. Det er rigtig godt - min oplevelse er at min motivation har gjort over halvdelen af arbejdet for mig så det kan virkeligt betale sig at arbejde med motivationen ;-)
Angående vægten, så varierer min også men dog ikke helt så meget. Din metode til at udvælge "den rigtige" lyder også meget regelmæssigt så det er jo godt. Ret ærgeligt at sådan en dyr vægt har så stor usikkerhed.
Angående vægten, så varierer min også men dog ikke helt så meget. Din metode til at udvælge "den rigtige" lyder også meget regelmæssigt så det er jo godt. Ret ærgeligt at sådan en dyr vægt har så stor usikkerhed.
16 år7. januar 2008 kl. 14:15
Nina (slettet)
re: Mine gamle Jeans
Hej Kaso
Du skal være opmærksom på hvor din vægt står. Hvis den står på badeværelset kan den godt vise forkert. Det samme gælder hvis den ikke står helt vandret. Så en dag hvor du har tid, kunne du tage vægten med rundt i lejligheden, og sammenligne målinger fra forskellige steder, og se hvor den står bedst.
Mvh Nina
Du skal være opmærksom på hvor din vægt står. Hvis den står på badeværelset kan den godt vise forkert. Det samme gælder hvis den ikke står helt vandret. Så en dag hvor du har tid, kunne du tage vægten med rundt i lejligheden, og sammenligne målinger fra forskellige steder, og se hvor den står bedst.
Mvh Nina
16 år7. januar 2008 kl. 22:14
Jeg har besluttet at nu skal de sidste 10 kg tabes efter min fødsel for 3 mdr siden.
Det går rigtig fint, og jeg er glad for at taste ind de dage jeg kan og er hjemme.
Har kun været i gang siden d. 2 januar.
Dog har jeg den sidste mdr lavet øvelser foran fjernsynet hver aften. ca 20 minutter.
Skulle lige prøve et par gamle jeans, som er de største fra før jeg blev gravid. Overraskende kunne de lige lukkes. Sidder noget stramt om maven, men løsere om lårerne, så mine øvelser hver aften har allerede virket på lårene. Tænk man kan komme i sine gamle jeans med 10 kg for meget.
Tror virkelig på mit mål om 10 kg på 3 mdr. Fra 90 til 80 kg.
Har dog problemer med min vægt, der kan svinge op til 2 kg når jeg står op på den flere gange.
Det er ellers en rimmelig en jeg har købt til 600 kr for et par år siden som også kan måle fedt. Jeg skriver altid det største ned af det vægten viser.