#2 af Ahimsa (slettet)
Ny med stort vægttab foran sig.
Du læser en tråd i debat > vægttabAhimsa (slettet)
re: Ny med stort vægttab foran sig.
Jamen velkommen til, jeg glæder mig til at høre hvad du ellers finder på at omdefinerer til noget positivt ;-)
Noterer du din kost? Jeg er nemlig også en ufrobederlig slikmund, og jeg kan godt lide denne side fordi jeg kan spise slik men holde kuren alligevel ved at motionerer - men..... det har en enkelt gang betydet en gåtur i øsende regnvejr i bedste sendetid for at få kabalen til at gå op :-D
Noterer du din kost? Jeg er nemlig også en ufrobederlig slikmund, og jeg kan godt lide denne side fordi jeg kan spise slik men holde kuren alligevel ved at motionerer - men..... det har en enkelt gang betydet en gåtur i øsende regnvejr i bedste sendetid for at få kabalen til at gå op :-D
16 år7. januar 2008 kl. 10:22
Renate Jacobsen (slettet)
Hej Ahimsa,
Joda jeg skriver alle fyfy'erne ned! Hehe.. (Du må gerne kigge)
Som sagt er jeg dovn. Motionscyklen stå på kontoret, hvor jeg på min computer kan se alt det fjernsyn jeg lyster. Jeg undgår regn og slud, men knokler så snart der er uligheder i slik/forbrændingsregnskabet!
Jeg kender det altså godt - Det er "fedt" - at man når man har sunket sidste bid af marsbaren, kan se hvor længe man så skal sidde på "hesten".
Joda jeg skriver alle fyfy'erne ned! Hehe.. (Du må gerne kigge)
Som sagt er jeg dovn. Motionscyklen stå på kontoret, hvor jeg på min computer kan se alt det fjernsyn jeg lyster. Jeg undgår regn og slud, men knokler så snart der er uligheder i slik/forbrændingsregnskabet!
Jeg kender det altså godt - Det er "fedt" - at man når man har sunket sidste bid af marsbaren, kan se hvor længe man så skal sidde på "hesten".
16 år7. januar 2008 kl. 10:32
KarinaHadsten (slettet)
Hej Renate
Velkommen til. Du er kommet til det rigtige sted hvis du kan bruge andres gode råd som motivation. Der er rigtig meget støtte at hente her på siden.
Jeg skal selv tabe 15 kilo (16 med det ene som er tilbage af julens vægtstigning).
Mvh. Karina
Velkommen til. Du er kommet til det rigtige sted hvis du kan bruge andres gode råd som motivation. Der er rigtig meget støtte at hente her på siden.
Jeg skal selv tabe 15 kilo (16 med det ene som er tilbage af julens vægtstigning).
Mvh. Karina
16 år7. januar 2008 kl. 10:41
zentu
Velkommen hertil jeg er også selv forholdsvis ny i hvertilfælde med at aktivt skrive ned hvad jeg spiser og jeg syntes at det virker.
man får en kanon god viden om hvad man spiser og hvilke kalorier det giver. kh Zentu
man får en kanon god viden om hvad man spiser og hvilke kalorier det giver. kh Zentu
16 år7. januar 2008 kl. 13:22
iakob
Velkommen til.
Det lyder som om du er kommet rigtig godt i gang - især med motion.
Har du et mål (en dato) i hovedet eller tastet ind her i madital?
Det lyder som om du er kommet rigtig godt i gang - især med motion.
Har du et mål (en dato) i hovedet eller tastet ind her i madital?
16 år7. januar 2008 kl. 14:30
slank2008 (slettet)
Ja det er med at finde motion man kan holde ud her i starten og når resultaterne viser sig er det mok noget lettere at glæde sig over motion.
16 år7. januar 2008 kl. 21:14
Renate Jacobsen (slettet)
Tak for den fine velkomst alle sammen. :-)
Mit mål er 20-25 kg inden den 30-6-2008. Så der skal arbejdes...
Mvh. Renate
Mit mål er 20-25 kg inden den 30-6-2008. Så der skal arbejdes...
Mvh. Renate
16 år8. januar 2008 kl. 09:37
MereteS (slettet)
velkommen, du skal nok få gavn af siden, og det kan godt lade sig gøre at tabe sig så hurtigt, jeg tror de fleste her på siden har prøvet det, men har måtte sande at "hvad der går let, kommer let", jeg prøver ihvert fald denne gang med et langsomt vægt tab, og en kost omlægning, hvor slik og søde sager ikke er forbudt, men noget til særlige lejligheder. God KAMP mod kiloene. Merete
16 år8. januar 2008 kl. 10:04
Jeg er ny her i forummet og synes at det er dejligt med en hjemmeside, hvor man i den grad kan blive motiveret - Både af andre mennesker, men også af selve hjemmesidens opbygning.
Efter rygestop for 2½ år siden har jeg taget 20 kg på. Nu skal de så af og helst uden alt for mange tårer og sultedage.
Jeg er en uforbederlig slikmund og så er jeg doven. Det skal der laves lidt ved nu. Slik er ikke banlyst, men bare forbudt! Jeg har fået gang i motionscyklen, som jeg allerede nu, er holdt op med at betragte som et torturredskab.
Glæder mig til at hilse på jer...
mvh. Renate