#2 af Netzen (slettet)
Jeg er her endnu
Du læser en tråd i debat > vægttabNetzen (slettet)
re: Jeg er her endnu
Jeg vil ikke sparke dig med motionen - da du selv gør det :) Men bare spørge, hvilken form for motion du dyrker ? :) Og om du er glad for det ? *s*
Udover det, så føler jeg mig heldig med min familie - efter at have læst dit indlæg.. :) Både min kæreste og min mor støtter mig virkelig :)
Udover det, så føler jeg mig heldig med min familie - efter at have læst dit indlæg.. :) Både min kæreste og min mor støtter mig virkelig :)
19 år18. maj 2005 kl. 13:19
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Vi er her også
Hej Anna.
Det skal du ikke være ked af, bare det du lige giver lyd fra dig lidt, så skal det hele nok gå.
Så vil jeg nøjes med at give dig et kærligt klap, og sig kom så, ven du kan godt igen.
Du skal jo være en lækker strandsild til sommer *S*
Du er ligesom os andre enig om, at vi herinde støtter Monika, når nu hendes mor ikke vil, og det er da godt du ikke lade dig røre af din mor.
Kom så ven, lad os snart se nogle resultater.
Knuser
Bamse
Det skal du ikke være ked af, bare det du lige giver lyd fra dig lidt, så skal det hele nok gå.
Så vil jeg nøjes med at give dig et kærligt klap, og sig kom så, ven du kan godt igen.
Du skal jo være en lækker strandsild til sommer *S*
Du er ligesom os andre enig om, at vi herinde støtter Monika, når nu hendes mor ikke vil, og det er da godt du ikke lade dig røre af din mor.
Kom så ven, lad os snart se nogle resultater.
Knuser
Bamse
19 år18. maj 2005 kl. 13:32
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Jeg er her endnu
Hejsa Anna
Dejligt at du igen er med hos os - ja der er rigtigt kommet i gang debatten og det er jo super fedt. Nogle gange har man bare brug for en lille "pause" ik? og det er jo godt at du igen er emd på banen med motionen - du skal bare læse alle vores indlæg og så vupti så bliver man motiveret - det gør jeg i hvert fald ;o)
Knuser smiley
Dejligt at du igen er med hos os - ja der er rigtigt kommet i gang debatten og det er jo super fedt. Nogle gange har man bare brug for en lille "pause" ik? og det er jo godt at du igen er emd på banen med motionen - du skal bare læse alle vores indlæg og så vupti så bliver man motiveret - det gør jeg i hvert fald ;o)
Knuser smiley
19 år18. maj 2005 kl. 13:34
annap (slettet)
re: re: Jeg er her endnu
Hej Nette
Jeg dyrke intervaltræning på mit løbebånd derhjemme. Altså løb, gang, løb, gang. Da jeg startede 3. januar vejede jeg over 100 kilo, og nu er jeg kommet under 90. Så det er skønt. I starten gik jeg mest på løbebåndet, for det var det jeg bedst kunne overkomme. Var jo i totalt dårlig form. Efterhånden som formen er blevet bedre, løber jeg også. Men jeg kan ikke klare en halv times løb. Så det bliver til hurtigt løb - godt op med pulsen - og så "hvile mig" mens jeg går hurtigt. Jeg skal helst på løbebåndet en halv time 6 dage om ugen for at være tilfreds med mig selv. Derudover styrketræner jeg med håndvægte hver anden dag. Styrketræningen holder jeg specielt meget af. Jo jeg kan lide den motionsform, jeg dyrker. Det tror jeg, er rigtig vigtigt, hvis man skal blive ved og ved. Og det skal man jo, ikke!
Så efter en pause, hvor jeg kun har motioneret et par gange om ugen, er jeg nu klar til at tage fat igen. For jeg savner det også, når jeg ikke får det gjort.
Anna
Jeg dyrke intervaltræning på mit løbebånd derhjemme. Altså løb, gang, løb, gang. Da jeg startede 3. januar vejede jeg over 100 kilo, og nu er jeg kommet under 90. Så det er skønt. I starten gik jeg mest på løbebåndet, for det var det jeg bedst kunne overkomme. Var jo i totalt dårlig form. Efterhånden som formen er blevet bedre, løber jeg også. Men jeg kan ikke klare en halv times løb. Så det bliver til hurtigt løb - godt op med pulsen - og så "hvile mig" mens jeg går hurtigt. Jeg skal helst på løbebåndet en halv time 6 dage om ugen for at være tilfreds med mig selv. Derudover styrketræner jeg med håndvægte hver anden dag. Styrketræningen holder jeg specielt meget af. Jo jeg kan lide den motionsform, jeg dyrker. Det tror jeg, er rigtig vigtigt, hvis man skal blive ved og ved. Og det skal man jo, ikke!
Så efter en pause, hvor jeg kun har motioneret et par gange om ugen, er jeg nu klar til at tage fat igen. For jeg savner det også, når jeg ikke får det gjort.
Anna
19 år18. maj 2005 kl. 13:36
Ked af, at jeg ikke har været så aktiv her på siden på det sidste. Men det har I andre godt nok. Man tillader sig at blive væk i en lille uges tid. Og hold da fest. Der er rigtig nok godt gang i snakken herinde. Og det er jo dejligt.
For mig går det OK. Det går hverken op eller ned. Det er nok fordi, jeg sløser lidt med motionen i øjeblikket. I behøver ikke sparke mig. Jeg er allerede i gang med at sparke mig selv bagi, så jeg kan komme i gang med motionen. Jeg har været i "vedligeholdelses-mode" et par uger. Nu må jeg seriøst i gang igen. Jeg har jo et projekt "lækker til sommer" kørende, som gerne skulle lykkes.
Jeg kan se, at det går godt for de fleste herinde. Godt gået venner, fortsæt den gode stil.
Og specielt til Monika. Når du ikke kan få opbakningen hos din familie (især din mor), så hent den her og hos din mand. Det gør jeg også. Jeg har også en mor, der ikke forstår et klap af det hele. Og jeg har opgivet hende. Selv efter, at jeg har tabt 13 kilo, ser hun det ikke. Hun har end ikke bemærket noget. Såååå. Kæmp videre og hent støtte, hvor der er støtte at hente. Og hold op med at lytte til mennesker, der kun lytter til sig selv, mens de har travlt med at tale. Det er du helt sikkert bedre tjent med.
Knus Anna