#2 af Netzen (slettet)
Et godt link og en lille hilsen fra Corina
Du læser en tråd i debat > vægttabNetzen (slettet)
re: Et godt link og en lille hilsen fra Corina
hejsa, jeg løber ikke, men har overvejet at starte på det - ved bare ikke lige hvordan man bedst starter op ? ;)
Er der nogle gode fif til hvordan det bliver sjovere og mere motiverende ?
- Nette
Er der nogle gode fif til hvordan det bliver sjovere og mere motiverende ?
- Nette
19 år18. maj 2005 kl. 13:22
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Et godt link og en lille hilsen fra Corina
Hej Corina
Mange tak for linket det vil jeg da se på og jeg skal nok lade vær med at springe på disse energibarer (spiser nogle gange dem fra ww hvis lysten melder sig). Super flot at du alligevel kom ud og løbe selvom klokken blev noget sent.
Fik også gået en tur efter aftensmaden på en time og det var super skønt.
Døjet også men sidestik da jeg begyndte at løbe igen og jeg tro at det er en god idé den måde du håndterer det på, men at få det strækket ud. Men kan fortælle dig at det med tiden forsvinder - det gjorte det i hvert fald på mig....
Knus Smiley
Mange tak for linket det vil jeg da se på og jeg skal nok lade vær med at springe på disse energibarer (spiser nogle gange dem fra ww hvis lysten melder sig). Super flot at du alligevel kom ud og løbe selvom klokken blev noget sent.
Fik også gået en tur efter aftensmaden på en time og det var super skønt.
Døjet også men sidestik da jeg begyndte at løbe igen og jeg tro at det er en god idé den måde du håndterer det på, men at få det strækket ud. Men kan fortælle dig at det med tiden forsvinder - det gjorte det i hvert fald på mig....
Knus Smiley
19 år18. maj 2005 kl. 13:30
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Et godt link og en lille hilsen fra Corina
Et link jeg vil tjekke ud.
Og nej jeg hopper ikke på de energibarer, det gider jeg ikke.
Flot - SUPER FLOT at du kom ud og løbe i aftes, du sprutter jo også af motivation.
Jeg har hørt, at hvis man er stresset, så er motion netop godt mod stres, enten en cykeltur eller en gåtur uden mobiltelefon eller diskman, og så gælder det bare om at få koblet af.
Knuser
Bamse
Og nej jeg hopper ikke på de energibarer, det gider jeg ikke.
Flot - SUPER FLOT at du kom ud og løbe i aftes, du sprutter jo også af motivation.
Jeg har hørt, at hvis man er stresset, så er motion netop godt mod stres, enten en cykeltur eller en gåtur uden mobiltelefon eller diskman, og så gælder det bare om at få koblet af.
Knuser
Bamse
19 år18. maj 2005 kl. 13:36
Dette link tror jeg mange af jer kan finde noget godt i. Lad nu VÆRE med at springe på alle de mærkelige produkter der stille er sjult med i teksten. (energibarer m.m.)
Men der er megen god viden og info.
Jeg var enormt stresset/utålmodig da vi endelig var færdige sent igår aftes med dagens dont. Men jeg nægtede at sætte mig i sofaen og bare flade. Så selv om kl. blev. 21.30 tog jeg løbetøj på og så afsted. Det var bare så SUPER godt. Jeg havde det skønt da jeg kom ind igen omkring 22.30. Og idag er det som om benene ikke gør så ondt som igår ?? Gad vide om man løber det væk.
Døjer en lille smule med "sidestik" lige under ribbene under det ene bryst. Så forsøger jeg mens jeg løber at strække mig ud som en stork og så hjælper det lidt. *GGGGGG* Kønt syn !
Hvordan har I andre det når i løber ?