JABADABADUUUUU

Du læser en tråd i debat > vægttab

JABADABADUUUUU
Hey folkens,
Et eller andet hårdt ramte mig igår.
BANG BUMP BOINK, jeg skulle med bussen i går aftes, så jeg kunne komme hjem, og da jeg var kommet i god tid inden bussen kom, gav jeg mig til at gå, nåede at gå 2 km inden bussen kom, og blev så kørt de sidste 8 km hjem.
Sad i bussen med et lille smil på, for jeg var ret stolt, af at havde gået i stedet for bare at sidde og vente på den bus.

Fik mig lavet en god hakkedreng, kartofler, silkeærter og tomater samt jordbær til dessert, spørg lige om jeg blev populær ved datteren *S*.
I aften står den på Wild west steak, hvad det så end er, men lækkert ser det ud.
Kan I have en dejlig dag.
Knuser
Bamse
19 år18. maj 2005 kl. 07:47
re: JABADABADUUUUU
Mums det lyder lækkert, og hvor flot at du gik de 2 km. Det tæller jo alt sammen i det store regnskab - det kører bare for dig, det er dejligt inspirerende at høre.
19 år18. maj 2005 kl. 09:15
re: re: JABADABADUUUUU
SÅDAN Bamse !!!!!!!!!!!!!!

Skide godt med de ekstra kilometer. Aftensmaden kunne jeg da også godt hoppe med på en portion af.. uhmmm...

Det KØRER bare for dig !

Kæmpe skulderklap

Corina
19 år18. maj 2005 kl. 09:47
re: JABADABADUUUUU
Hej Bamse

Det var da flot at du gik i stedet for at sidde og vente på bussen - kan godt forstå at du er stolt det har du også grund til at være.

Hmmmmm lyder lækkert med aftensmaden og det bliver da spændene at høre hvad det er du skal spise i aften *ss*

Knuser fra smiley
19 år18. maj 2005 kl. 13:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });