#2 af Pernille78 (slettet)
Ny her
Du læser en tråd i debat > vægttabPernille78 (slettet)
re: Ny her
Hej og velkommen til. Jeg er også lige startet her. Jeg har kun oplevet opbakning og masser af gode, positive og konstruktive kommentarer og råd. Så jeg er allerede rigtigt glad for forummet. Hvor meget skal du tabe? Har du sat dig et mål?
Pernille
Pernille
16 år5. januar 2008 kl. 22:57
bruger slettet
Jeg håber på at kunne tabe mig 10 kg i første omgang. I virkeligheden skal jeg af med flere kilo - måske nærmere 15, men kommer jeg det første gode stykke vej er jeg glad og tilfreds. Hvad med dig?
Mvh Rikke
Mvh Rikke
16 år6. januar 2008 kl. 16:00
iakob
Velkommen til.
Spørg endelig hvis der er noget - og kom også gerne med opskrifter, gode råd tips med mere.
Spørg endelig hvis der er noget - og kom også gerne med opskrifter, gode råd tips med mere.
16 år6. januar 2008 kl. 16:33
bruger slettet
Hejsa .. og velkommen jeg er også ny ... og håber også på at tabe 10kg og få gang i løbeturene igen ... mål at løbe 10km 04052008. Håber vi kan støtte og hjælpe hinanden ... KH Millavanille
16 år6. januar 2008 kl. 16:45
KarinaHadsten (slettet)
Velkommen til. Ja brug endelig forum til alt hvad der kan hjælpe dig til vægttabet. Jeg bruger selv at være aktiv på forum for at holde motivationen oppe. Det er svært at give andre gode råd og ikke selv følge dem ;-)
Mvh. Karina
Mvh. Karina
16 år6. januar 2008 kl. 19:54
Pernille78 (slettet)
Hej Rikke. Jeg satser også på 10 kg's vægttab. Jeg har været flittig idag både mht. kost og motion, men øv...programmet siger: ikke flittig nok. Der må vist hårdere metoder til.
Pernille
Pernille
16 år6. januar 2008 kl. 21:01
slank2008 (slettet)
Velkommen. Det lyder godt med de 10 kg først! Mit første mål er 5 kg og så rydde op i skabet og sende tøj til genbrug og gå i noget andet (mindre) tøj.
16 år7. januar 2008 kl. 09:44
Vil bare lige sige hej. Har lige opdaget denn side, og håber virkelig at dette forum er godt og aktivt. Synes det er dejligt at man har mulighed for at støtte hinanden i kampen mod kiloene.
Mvh R