Hej allesammen. Fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej allesammen. Fra Judle
Jeg springer lige status over i dag da jeg har været et mad-svin i pinsen!!!!!

Ups - hvor er der røget meget slik ned i min lille mave!!!

Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:40
re: Hej allesammen. Fra Judle
Hej Judle!

Det er da bare helt i orden. Der skal også være plads til Madsvin i ny og næ..he he he..

Hvordan går det forresten med din mor? Har I hørt noget nyt??? (bare sig til, hvis du helst ikke vil ha' vi spørger til det, ikke også)

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år18. maj 2005 kl. 00:23
Hej Judle
Med ærlighed kommer man jo længst er der et gammel ordsprog der siger.
Jamen det er jo da bare i orden, og engang imellem så skal man vel også have lov til at "nyde" lidt ekstra godt.
Jeg kender det godt selv, et stort frokostbord eller slikbord, og MAN ER HELT SOLGT.
Mener det samme som Mulde mht din mor!! Håber det går godt.
Knuser
Bamse
19 år18. maj 2005 kl. 07:42
re: Hej Judle
Hej Judle,

Jeg åd og drak også i pinsen og nød det i fulde drag. Alligevel havde jeg da tabt mig 700 g på ugen, så det er jo ikke sikkert, at det har bidt sig fast vel? Men du må bare fortsætte.
19 år18. maj 2005 kl. 09:17
re: re: Hej Judle
Hej Allesammen.

Hvis man kører efter en fast kostplan er der den risiko at kroppen tilpasser sig og forbrændingen sættes derefter. Dermed kan den godt gå lidt i stå.
Derfor er det en fordel - ENGANG imellem at lave et ædegilde som nogle af jer vist har haft i Pinsen *GGGG*
Det kickstarter kroppen og forbrændingen igen og det er sandsynligvis forklaringen på at du - Advogirl har tabt dig selv om du lystigt har spist i de dage.
19 år18. maj 2005 kl. 09:21
re: re: re: Hej Judle
Hej Corina
Det lyder dælme dejligt med sådan et ædegilde i ny og næ, kan man få at vide, hvor tit man kan forkæle sig selv. I øjeblikket har jeg en ubændig lyst til en kartoffelmad med mayonnaise, rå løg, purløg, salt og peber, og jeg taler ikke om let-mayonnaise, men rigtig fed skøn mayonnaise fra K-Salat......mums.......men jeg skal nok vente, når jeg nu har spist i pinsen......men det var da opmuntrende snak det der. Tak for det.
19 år18. maj 2005 kl. 09:35
re: re: re: re: Hej Judle
*GGGGG* Det er vist individuelt hvor tit man kan gøre det *he he*

Men kan godt følge dig - der er da ikke noget så skønt som en kartoffelmad med DET HELE ;-))
19 år18. maj 2005 kl. 09:38
re: re: Hej allesammen. Fra Judle
Hej Judle

Som de andre skriver så skal der jo være plads til at været et "mad-svin" en gang i mellem. Så du hopper abre på i næste uge - har heller ikke været på vægten i denne uge p.g.a. pinsen i mandags ;o)

håber også at det går godt med din mor!

Knus Smiley
19 år18. maj 2005 kl. 13:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });