Navn på

Du læser en tråd i debat > vægttab

Navn på
Hej Alle

jeg har læst en del af indlæggene de sidste par dage og der er nogen
som sætter navn på og andre gør ikke (eller synomym) jeg syntes
det er lidst svært at følge hvem der skriver hvad, eller det er måske fordi jeg får dem som mails. Jeg syntes det ville være hyggeligt med navn på , så tror jeg at jeg nemmere kan følge og deltage i debatten.

MKH
Zentu
16 år5. januar 2008 kl. 15:15
re: Navn på
Hej Zentu,

Jeg er helt enig!

Venlig hilsen

Maddie
16 år5. januar 2008 kl. 15:21
enig
16 år5. januar 2008 kl. 15:43
hvorfor gemme sig
16 år5. januar 2008 kl. 15:43
hej zentu

helt enig!

;O)

lise
16 år5. januar 2008 kl. 15:52
Hej

Fuldstændig enig med dig zentu, der er heldigvis nogle der underskriver indlæget, men det er godt nok blevet de få der gør det.
Synes det er en god skik at underskrive sit indlæg.

Fortsat god weekend
beta
16 år5. januar 2008 kl. 15:53
Hej
Jeg skriver f.eks. ikke navn under fordi det jo alligevel srår ved siden af indlægget, men du har ret, det er høfligt at skrive under på sine indlæg, så det vil jeg prøve at huske fremover.
MVH
Buffy
16 år5. januar 2008 kl. 16:18
Mener du i slutningen af selve indlægget? Navnet står jo ude ved siden af.

slank2008
16 år5. januar 2008 kl. 20:14
Hej
slank2008 og Buffy123, I profilen kan i sætte et flueben til om i vil modtage indlæg/svar via din mailboks, det har jeg gjort og kan læse det der, i stedet for at gå ind i madital.dk
Du kan prøve at sætte det til for sjov, så kan du se hvad vi mener med at underskrive sig.
beta
16 år5. januar 2008 kl. 20:59
Min mening er, at folk må ha lov både at være anonyme eller kalde sig noget andet. Det vigtige er hvad de har at dele og ikke så meget hvad de hedder. At det så rent faktisk kan være svært at følge med i en debat herinde, når der er flere anonyme med, det kan der nok ikke gøres så meget ved, vi må følge med så godt vi kan :-)
16 år5. januar 2008 kl. 21:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });