#2 af bruger slettet
Nu skal det være (igen ).
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Nu skal det være (igen ).
Hej og velkommen
Ja jeg syntes også det er en kanon side de har fået lavet her (Lige en ros til dem der har lavet den *S*)
Ja jeg syntes også det er en kanon side de har fået lavet her (Lige en ros til dem der har lavet den *S*)
16 år3. januar 2008 kl. 15:20
iakob
Velkommen til og held og lykke med tabet.
Sidens skaber hedder Lone og hun laver det i sin fritid. Hun har bare rigtig mange kilo på samvittigheden ;-)
Sidens skaber hedder Lone og hun laver det i sin fritid. Hun har bare rigtig mange kilo på samvittigheden ;-)
16 år3. januar 2008 kl. 15:28
tynd74
hej diddl
velkommen til. og held og lykke med dit projekt. ;O)
jeg har været her siden nov 2006 og har selv tabt 20,8kg ved hjælp af denne side.
og siden er en god hjælp til at få dækket det daglige energibehov og så går det jo sport i at få så mange smeyli som muligt.
mvh lise
velkommen til. og held og lykke med dit projekt. ;O)
jeg har været her siden nov 2006 og har selv tabt 20,8kg ved hjælp af denne side.
og siden er en god hjælp til at få dækket det daglige energibehov og så går det jo sport i at få så mange smeyli som muligt.
mvh lise
16 år3. januar 2008 kl. 16:24
bruger slettet
Nu kan det godt være jeg spørger dumt .....
Flittiglise skriver ....... så går det jo sport i at få så mange smeyli som muligt. ????? smiley ?????
Det kan så bare være fordi jeg ikke lige har fundet ud af det hele herinde ... men hvad pokker går det lige ud ??? *S*
Flittiglise skriver ....... så går det jo sport i at få så mange smeyli som muligt. ????? smiley ?????
Det kan så bare være fordi jeg ikke lige har fundet ud af det hele herinde ... men hvad pokker går det lige ud ??? *S*
16 år3. januar 2008 kl. 23:38
tynd74
hej rikke
det med smeyli er at når man feks har drukket de anbefalede 2 litter væske på en dag, ja så får man en smeyli.
og hvis man taster sin mad ind kan man opnå en smeyli i energifordeling ( at man har fået den mængde kulhydrat -protein man skal have på en dag)
og i fedtfordeling samt fisk kan man opnå en smeyli.
jeg synes desuden det er en god rettesnor for at man bliver dækket ind af de forskellige grupper hver dag.
håber det hjalp lidt, ellers må du spørge igen ;O)
lise
det med smeyli er at når man feks har drukket de anbefalede 2 litter væske på en dag, ja så får man en smeyli.
og hvis man taster sin mad ind kan man opnå en smeyli i energifordeling ( at man har fået den mængde kulhydrat -protein man skal have på en dag)
og i fedtfordeling samt fisk kan man opnå en smeyli.
jeg synes desuden det er en god rettesnor for at man bliver dækket ind af de forskellige grupper hver dag.
håber det hjalp lidt, ellers må du spørge igen ;O)
lise
16 år4. januar 2008 kl. 07:02
Anonym
Vil lige påpege, at det hedder smiley, så Rikke ikke tror hun er helt henne i vejret :)
16 år4. januar 2008 kl. 11:01
tynd74
hej rikke
åh ja, jeg fik da lige byttet rundt på bogstaverne. ;O)
sorry
lise
åh ja, jeg fik da lige byttet rundt på bogstaverne. ;O)
sorry
lise
16 år4. januar 2008 kl. 12:02
bruger slettet
jeg er med på at det er smiley hun skriver om *S*
jeg takker for forklaringen ... men nu er jeg så ikke inde og taste min kost in .. så nok derfor jeg ikke forstod det *S*
jeg takker for forklaringen ... men nu er jeg så ikke inde og taste min kost in .. så nok derfor jeg ikke forstod det *S*
16 år4. januar 2008 kl. 23:11
Jeg fik lige denne side anbefalet og er virkelig imponeret over hvordan den er bygget op.
Det er ligefrem "nemt" at holde øje med hvor mange kalorier jeg har puttet i munden i dag.
Meget kort beskrevet så skal jeg af med ca. 20 kg overvægt.
Årsage til dette er sygdom, hvilket har givet mig en "bivirkning" nedsat funktionsevne = overvægt.
Mvh.
Diddl.