har i nytårsfortsæt?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: har i nytårsfortsæt?
sivsiv -
.. nej, ikke rigtigt. dén styrke har jeg, eller jeg er i hvert fald godt i gang med at få den op. Den del kan jeg sagtens klare selv, men det jeg mangler hjælp til, er at jeg har depressive symptomer og selvdestruktiv adfærd..
16 år1. januar 2008 kl. 21:38
er du selvskader`? hvis man i forvejen er lidt depressiv, skla man så ikke passe på med at gå på kur? bare en erfaring jeg syns mange får..
16 år1. januar 2008 kl. 21:39
sivsiv -
.. joo, det være du har fat i noget dér. Men skaden er vist allerede sket, er jeg bange for.
16 år1. januar 2008 kl. 21:42
maaikeen hva da? hvad har du så erfarret?
16 år1. januar 2008 kl. 21:43
sivsiv -
..jeg har igennem længere tid i perioder levet i et spisehelvede, hvor maden blev min værste fjende, og vægten min bedste ven.. Siger det sig selv? :s
16 år1. januar 2008 kl. 21:47
hehe åh ja.. så pas på herinde, her får man sgu klø som tider ;)

men du veed vel godt så at det en rigtig dum ide at havne herinde så?
har fortrudt jeg gjorde. men kan ikke slippe det nu
16 år1. januar 2008 kl. 21:52
Ja, jeg er klar over, jeg ikke er særlig god ved mig selv i alt det her, men som sagt - skaden er sket. Det er bl.a. også derfor jeg skal ind på det ambulatorium, da det jo også er selvskadende adfærd..
16 år1. januar 2008 kl. 21:57
er det det der er din selvskade?
16 år1. januar 2008 kl. 22:03
Også det. Jeg har et gammelt ar jeg lavede med vilje for nogle mdr. tilbage, som af og til bliver ridset op igen når tankerne i hovedet bliver alt for overvældende ..
16 år1. januar 2008 kl. 22:07
er din dagbog åben til man kan skrive der+ vi er kommet lidt væk fra nytårsfortsæt :)
16 år1. januar 2008 kl. 22:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });