Hey fra bamse

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hey fra bamse
Så er jeg tilbage i det jydske, og sidder nu og laver noget af mit papirarbejde, som jeg er lidt bagefter med, de toge laver jo ikke sig selv.
Nå, men en kanon god pinse, med masser af sundt, ja okay måske ikke helt da vi var til pinsefrokost, der røg der nok lidt ekstra ned.
Men sjovt nok, hver gang jeg kommer hjem fra Smiley, føler jeg mig mere motiveret og det er jo dejligt.
Har lånt en masse bøger med opskrifter og gode idéer i fra Smiley fra WW og det glæder jeg mig til at finde inspiration i.
Har startet dagen med:
1 portion cheasy vanille yoghurt med rosiner og mysli.
1 ristet grovtoast med cheasy rejeost og en 1/2 liter vand.
Mellemmåltid i dag, 20 mandler og 1 banan, samt vand.
Til frokost skal jeg have 3 sunde rugbrøder med fedtfattig pålæg.
I aften ved jeg ikke helt hvad jeg skal have, men har taget en portion oksefars op, så nu må vi se hvad jeg får rørt sammen.
Nå bare lidt fra mig.

Knuser
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 10:45
re: Hey fra bamse
HOWDY Bamse ;-)

Det lyder til det bare kører for dig for tiden - på alle fronter !
Jeg bliver simpelthen så topmotiveret af at høre om din energi og fremgang. Du har jo nærmest vendt 180 grader.
Løb, opskrifter, kost, kærlighed.... ;-)

Det lyder som en god og sund madplan du der er igang med. Jeg er spændt på hvad aftensmaden så ender ud med.

Du skal ihvertfald nok nå målet - ingen tvivl om det !!!!!!!!!

Krammer

Corina
19 år17. maj 2005 kl. 10:52
Jammen Bamse det er jo helt vildt, motion, sund mad.... Hende Smiley har rigtig vist en rigtig god indflydelse :-)

Jeg krydser fingre for at det giver bonus.

StoreSøs
19 år17. maj 2005 kl. 11:18
Hey du bamse,

Det lyder virkelig som om du har fået fat i den lange ende. God dejlig mad du der skal have dag, rigtig velbekommen. Godt at smiley har en så god indflydelse på dig.

Kh/Advogirl
19 år17. maj 2005 kl. 12:50
re: re: Hey fra bamse
Hey Bamse

Så så nu ikke alt den ros vel - det er jo ikke kun mig som er med til at gøre dig motiveret, det er du jo også selv med til at gøre - men det er jo dejlig når vi kan hjælpe hinanden ik?

Håber at du får noget godt ud af alle de opskrifter du har lånt af mig er selv meget glad for deres opskrifter.

Knus Smiley
19 år17. maj 2005 kl. 14:19
Den kærlighed, den kærlighed. Hvor er det fantastisk at du har fundet motivationen frem.

Din madplan ser da helt fin ud synes jeg.

Mange knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });