Årets julegave !
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Årets julegave !
hej karina
hjertelig tillykke med det forestående bryllup.
og dit vægttab.
knus lise
hjertelig tillykke med det forestående bryllup.
og dit vægttab.
knus lise
16 år25. december 2007 kl. 15:23
bruger slettet
Hjertelig tillykke
Alle de bedste ønsker for fremtiden .
Alle de bedste ønsker for fremtiden .
16 år25. december 2007 kl. 18:28
Spacy
Hej kommende fru Sørensen!
Det må jeg nok sige, det var ellers noget af en julegave!
Så er der jo noget at leve op til. Held og lykke med det.
Det er nemmere når man er 2. Jeg skulle også helst have min mand med her i det nye år, men han er desværre aldeles umotiveret :-(
Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det vendt for ham, men nu må vi se.
Det må jeg nok sige, det var ellers noget af en julegave!
Så er der jo noget at leve op til. Held og lykke med det.
Det er nemmere når man er 2. Jeg skulle også helst have min mand med her i det nye år, men han er desværre aldeles umotiveret :-(
Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det vendt for ham, men nu må vi se.
16 år26. december 2007 kl. 02:37
iakob
TILLYKKE!!!!
Det må jeg nok sige - en stor nyhed :-)
Hvis du har brug for en Jesper Fårekylling eller en ond indpisker, så bare sig til. Vi skal nok få dig skruet ned i en lækker lille sag af en brudekjole. Med din højde, så bliver du sgu flot!!
Jeg fik et grydelåg og 2 skærebrætter -sådan er det at være gift ;-)
(Ej... jeg fik disse ting i en fælles gave som min mand havde købt til os. Men jeg fik også nogle mere... personlige ting .. som f.eks. bøger. Sådan er det at være gift ;-)
Det må jeg nok sige - en stor nyhed :-)
Hvis du har brug for en Jesper Fårekylling eller en ond indpisker, så bare sig til. Vi skal nok få dig skruet ned i en lækker lille sag af en brudekjole. Med din højde, så bliver du sgu flot!!
Jeg fik et grydelåg og 2 skærebrætter -sådan er det at være gift ;-)
(Ej... jeg fik disse ting i en fælles gave som min mand havde købt til os. Men jeg fik også nogle mere... personlige ting .. som f.eks. bøger. Sådan er det at være gift ;-)
16 år26. december 2007 kl. 09:20
MereteS (slettet)
Tillykke - det må siges at være årets julegave, det bliver svært at komme efter!!! jeg siger som Iacob gaverne ændrer sig med årene, ellers er han sku speciel - jeg valgte et år at købe en flot broche til mig selv, i skulle se min mand og store drenge da jeg pakkede en super flot smykke æske op uden afsender - endnu engang tillykke. Merete
16 år26. december 2007 kl. 10:29
bruger slettet
Tillykke Karina.
Godt jeg endnu ikke er gift for jeg fik min crosstrainer og smykker af min dejlige kæreste. Tænk hvis jeg kun havde fået grydelåg...
Godt jeg endnu ikke er gift for jeg fik min crosstrainer og smykker af min dejlige kæreste. Tænk hvis jeg kun havde fået grydelåg...
16 år26. december 2007 kl. 17:32
KarinaHadsten (slettet)
Tak til jer alle sammen. Og iakob - vi snakker lige om den Jesper fårekylling hvis det bliver nødvendigt :-) Men jeg tror det nu ikke. Jeg har været top motiveret. Men vi skal stadig træne på spinning cykler. Der skal jeg nok sparkes lidt afsted. ;-)
16 år26. december 2007 kl. 22:22
bruger slettet
Eiiii... tillykke!!!! :) Hvor fantastisk!!!
Er selv lykkelilg gift på 2. år. GLÆD DIG! Det er en dejlig dag at have og se tilbage på... ;)
Er selv lykkelilg gift på 2. år. GLÆD DIG! Det er en dejlig dag at have og se tilbage på... ;)
16 år27. december 2007 kl. 08:29
iakob
Jesper Fårekylling? Øv, jeg havde ellers glædet mig lidt til indpisker-rollen
>:-)
>:-)
16 år27. december 2007 kl. 13:09
Men men men - jeg er ikke i tvivl om at jeg er tilbage for fulde gardiner efter nytår - jeg har nemlig fået en top motiverende julegave af min kæreste. Han var nede på knæ juleaften, så vi skal giftes til sommer og der skulle jeg gerne være mindst 15 kilo lettere. Men han vil også gerne selv tabe 9 kilo, så mon ikke vi er sammen om det projekt.
Jeg er ovenud lykkelig. Det er et frieri jeg har ventet på længe. :-)
Juleknus til alle fra den kommende fru Sørensen.