#2 af KarinaHadsten (slettet)
Glædelig jul
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Glædelig jul
Jamen jeg vil da også rigtig gerne ønske glædelig jul til alle her på siden. Jeg håber at rigtig mange er med på at fortsætte kampen i det nye år.
Tillykke til alle dem som allerede har nået deres mål. Det er sgu godt gået.
Jeg selv mangler ca 15 kilo, så der er lang vej endnu. Men jeg er meget fortrøstningsfuld.
Glædelig jul og godt nytår herfra
Karina
Tillykke til alle dem som allerede har nået deres mål. Det er sgu godt gået.
Jeg selv mangler ca 15 kilo, så der er lang vej endnu. Men jeg er meget fortrøstningsfuld.
Glædelig jul og godt nytår herfra
Karina
16 år21. december 2007 kl. 12:00
Spacy
Hej med jer!
I forbindelse med at jeg ønsker rigtig glædelig jul til alle i dejlige tøser (+ en enkelt mand ;-) vil jeg lave en kort status over mine første
knap 14 uger på kur og på Madital.
Mit mål var sat til minus 10 kg fra d. 26 sep (vægt 87,5) til d. 22 dec. (vægt 77,8). I mine øjne er målet nået :-)
Jeg var d.10 dec. helt nede på 77,3, men det lader til at min vægt allerede er gået på juleferie. Det kan jeg så acceptere.
Da jeg d. 26-9 sad og skrev mit mål ind, troede jeg helt ærligt ikke det ville lykkes, det så uoverskueligt ud. Jeg kunne dog se at Madital var lige min stil, så jeg var da optimistisk.
Det har så heldigvis vist sig at være en velbegrundet optimisme ;-)
Nu vil jeg lade vægten stå stand-by de næste dage og så sætte et nyt friskt mål d. 27. Jeg vil gerne tabe mig mindst 15 kg mere, men jeg vil nok sætte nogle mindre mål fremover, f.eks 4 eller 5 kg af gangen.
Det plejer at være efter de først 10 kg at jeg går i stå med kuren og til sidst stopper helt, men det bedste ved Madital er at jeg fortsat er lige så motiveret som da jeg begyndte.
Derfor er jeg her også i det nye år for jeg må virkelig sige at Madital er det bedste som er sket for mig i mange år :-)
Kan I nu alle have en god og hyggelig jul.
Nyd den gode mad og især julegodterne med måde ;-)
I forbindelse med at jeg ønsker rigtig glædelig jul til alle i dejlige tøser (+ en enkelt mand ;-) vil jeg lave en kort status over mine første
knap 14 uger på kur og på Madital.
Mit mål var sat til minus 10 kg fra d. 26 sep (vægt 87,5) til d. 22 dec. (vægt 77,8). I mine øjne er målet nået :-)
Jeg var d.10 dec. helt nede på 77,3, men det lader til at min vægt allerede er gået på juleferie. Det kan jeg så acceptere.
Da jeg d. 26-9 sad og skrev mit mål ind, troede jeg helt ærligt ikke det ville lykkes, det så uoverskueligt ud. Jeg kunne dog se at Madital var lige min stil, så jeg var da optimistisk.
Det har så heldigvis vist sig at være en velbegrundet optimisme ;-)
Nu vil jeg lade vægten stå stand-by de næste dage og så sætte et nyt friskt mål d. 27. Jeg vil gerne tabe mig mindst 15 kg mere, men jeg vil nok sætte nogle mindre mål fremover, f.eks 4 eller 5 kg af gangen.
Det plejer at være efter de først 10 kg at jeg går i stå med kuren og til sidst stopper helt, men det bedste ved Madital er at jeg fortsat er lige så motiveret som da jeg begyndte.
Derfor er jeg her også i det nye år for jeg må virkelig sige at Madital er det bedste som er sket for mig i mange år :-)
Kan I nu alle have en god og hyggelig jul.
Nyd den gode mad og især julegodterne med måde ;-)
16 år22. december 2007 kl. 10:50
tynd74
hej beta
samt karina og spacy.
jeg vil også ønske jer god weekend og rigtig glædelig jul og godt nytår til alle brugere af madital samt vores alle sammens lone, foruden hende var vi jo ikke de mange kilo lettere ;O) god jul lone.
jeg har tabt 20,8kg men mangler lidt endnu , nemlig 8-9 kilo. men jeg er fortrøstningsfuld og med jeres støtte og opbakning skal det nok gå.
vi skal nok klare de juledage og så tager vi lige og nyder det med god samvittighed ikke:O)
knus til alle
lise
samt karina og spacy.
jeg vil også ønske jer god weekend og rigtig glædelig jul og godt nytår til alle brugere af madital samt vores alle sammens lone, foruden hende var vi jo ikke de mange kilo lettere ;O) god jul lone.
jeg har tabt 20,8kg men mangler lidt endnu , nemlig 8-9 kilo. men jeg er fortrøstningsfuld og med jeres støtte og opbakning skal det nok gå.
vi skal nok klare de juledage og så tager vi lige og nyder det med god samvittighed ikke:O)
knus til alle
lise
16 år22. december 2007 kl. 12:14
iakob
Glædelig jul fra mig også.
Jeg har det bedre, hoster ret meget. Min søn har det også bedre og er feberfri, men er vanvittig snottet. Og hoster. Min mand er gået ned med flaget og det betyder lidt mere julearbejde til mig for at arrangere det hele - for at skåne min mand så han ikke lægger sig juleaften.
Nå.. Foreløbigt har jeg tabt omkring 14-15 kilo og vil gerne tabe mig cirka 3-4 kilo mere (efter jul er det sikkert en 4-5 kilo mere der skal tabes :-). Min motivation røg helt væk her i december - men jeg regner med at mobilisere noget nyt efter nytår - og så gøre kål på de sidste kilo. Og derefter at holde status quo gennem denne side.
Glædelig Jul og Godt Nytår
Jeg har det bedre, hoster ret meget. Min søn har det også bedre og er feberfri, men er vanvittig snottet. Og hoster. Min mand er gået ned med flaget og det betyder lidt mere julearbejde til mig for at arrangere det hele - for at skåne min mand så han ikke lægger sig juleaften.
Nå.. Foreløbigt har jeg tabt omkring 14-15 kilo og vil gerne tabe mig cirka 3-4 kilo mere (efter jul er det sikkert en 4-5 kilo mere der skal tabes :-). Min motivation røg helt væk her i december - men jeg regner med at mobilisere noget nyt efter nytår - og så gøre kål på de sidste kilo. Og derefter at holde status quo gennem denne side.
Glædelig Jul og Godt Nytår
16 år22. december 2007 kl. 22:46
MereteS (slettet)
Glædelig jul og rigtig godt nytår til alle, jeg vil sige som flittiglise "nyd juledagene", men jeg vil tilføje "spis kun det som giver god smag i munden" med det mener jeg - hvis jeg skal "synde" så vælger jeg noget jeg virkelig sætter pris på (der er meget jeg priser HØJT)- så mødes vi igen efter jul og tager kampen op. Merete
16 år22. december 2007 kl. 22:48
bruger slettet
ja jeg er en af dem der er hoppet af i svinget men vender kampstærk tilbage i det nye år. god jul til jer alle. julehilsner fra jeanette
16 år23. december 2007 kl. 11:41
Der har været mange brugere, som har været her på siden i den tid jeg har brugt madital, i skal have en lille julehilsen, og jeg håber det går godt for jer alle, og i har opnået ,eller næsten opnået jeres mål, og at i ikke er stået af vægten og bare lade det stå til.
Det kunne være hyggeligt med en lille julehilsen fra jer her på siden, som bevis på at i ikke helt har glemt madital.
Der er nok mange der rejser her i weekenden, så derfor vil jeg ønske god weekend, glædelig jul og godt nytår til jer alle, hvis ikke vi mødes før, så starter vi op igen i det nye år.
Juleknuser fra beta