Status fra advogirl

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra advogirl
Hurra hurra hurra - så er der sandelig sket noget. Jeg har tabt mig 700 g i sidste uge, og det er endda selv om det har været pinse og jeg ikke har sparet på mad og rødvin. Det er bare så dejligt. Vægten står nu på 57,3, og jeg håber at jeg i næste uge kan være nede under 57. Det er bare så herligt, nå det alligevel lykkes, selv om man nogen gange har sine tvivl om det er alt besværet værd, men det er det. Det er helt vildt skønt. Jeg ønsker alle en dejlig dag.
19 år17. maj 2005 kl. 10:14
re: Status fra advogirl
Hvor er det bare dejligt. 700 g det er rigtig, rigtig flot.

Jeg skal nok krydse fingre for at du er under 57 på næste mandag.

Jeg synes pludselig at bøtten er vendt, det køre bare for dig mens jeg står stille, men jeg skal nok komme efter dig :-) selvom jeg godt nok synes at det er svært at være motiveret når man ikke kan se noget på vægten.

Jeg vil prøve at følge dit eksempel og ikke give op, jeg kan jo se at det giver bonus til sidst ...

StoreSøs
19 år17. maj 2005 kl. 10:29
re: re: Status fra advogirl
Hey Advogirl.
Det er sgu da flot, minus 700 g, er jo helt misundelig.
Stort tillykke fra mig.
Det kører for dig min ven.
Knuser
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 10:38
re: re: re: Status fra advogirl
Det er SUPER super flot !!!!!!

Kæmpe skulderklap fra

Corina
19 år17. maj 2005 kl. 10:41
Hejsa

Ja det er da super dejligt at du har tabt dig 700 gram - jeg bliver altså også helt misundelig - men selvfølgelig på den gode måde ;o)
Skal jo først til vejning på mandag, da der var lukket i går.
Knus smiley
19 år17. maj 2005 kl. 14:14
Skideflot!!! 700 gram - det er rigtig flot når du også har fået lidt rødvin.

Jeg er sikker på, at du kommer under 57 næste uge....

Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:28
re: re: Status fra advogirl
Hvor er det bare flot.. :) Super sejt.. *ss*
19 år18. maj 2005 kl. 13:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });