Juleguf - en test for viljestyrken

Du læser en tråd i debat > vægttab

Juleguf - en test for viljestyrken
Jeg har lige i dag tænkt over hvor meget julesnolder vores gufskab efterhånden bugner med. men hvad jeg også lægger mærke til er, at jeg ikke har en uendelig trang til at tømme pose efter pose. Og det meste er endda chokolade, som jeg plejer at ha en enorm svaghed overfor. jeg tror faktisk det er en god øvelse - i stedet for at holde sig langt fra chokolade, så har jeg nu bunker tilgængeligt men spiser det ikke. Dvs. jeg er ved at lære min hjerne at den slags godt kan være i huset uden nødvendigvis at skulle udryddes. Det føles som en sejr i sig selv.

Karina - tidligere chokoholiker ;-)
16 år13. december 2007 kl. 22:21
re: Juleguf - en test for viljestyrken
wauh det er godt nok flot! jeg kan til en vis tid have sagerne liggende men så ligepludselige går det altså galt og så udrydder jeg det puuha...

men stor ros til dig:)
16 år14. december 2007 kl. 10:40
Tak !

Næste del af øvelsen bliver at åbne nogle af poserne og nyde enkelte stykker uden at tømme dem. Men det tror jeg på nok skal gå.
16 år14. december 2007 kl. 11:17
hold da op der tror jeg aldrig jeg kommer til, kun hvis jeg skal dele med andre eller for at være høflig:)
16 år14. december 2007 kl. 18:20
Hihi - det havde jeg egentlig heller ikke troet om mig selv. Men idag blev der åbnet for to forskellige slags chokoladelinser, som jeg hældte i en skål til mine børn til Disney sjov. Jeg spiste selv en 10-12 stykker og da ungerne var færdige stillede jeg en stadig halv fyldt skål tilbage i skabet. Sådan !
16 år14. december 2007 kl. 21:11
Rigtigt godt Karina!
16 år14. december 2007 kl. 21:33
Tak :-) Det er altså lidt sjovt at det så meget føles som en sejr.
16 år14. december 2007 kl. 21:34
hej karina
rigtig godt gået ;O)
jeg sidder og bliver lige så stolt da jeg har et ligende skab med diverse juleguf. gemt væk for manden.
he he han plejer at kunne snuse sig frem, men denne gang har han ikke fundet det. ;O)
jeg har gået og købt lidt forskelligt de sidste 10 dage og jeg har ikke rørt det og har heller ikke haft lyst til det.
går selv og gumler mandariner, de er gode lige nu.
så jeg er også lidt stolt af mig selv ;O)
lise
16 år14. december 2007 kl. 22:46
Ja jeg kender godt det med mandariner - dem spiser jeg som snolder for tiden.

Jeg har i weekenden flere gange haft mine chokoladelinser på bordet og der er stadig masser tilbage og jeg har tabt mig alligevel hen over weekenden. Så jeg er stadig stolt og tror på vægttab hen over julen - eller som minimum at jeg holder vægten. Jeg vil gerne tabe 0,8 kilo mere i år, men der er jo også 2 uger at gøre med.
16 år17. december 2007 kl. 07:58
hej karina

flot flot, hvor er du sej ;O)
lise
16 år17. december 2007 kl. 12:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });