#2 af annap (slettet)
BMI nu under 30
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: BMI nu under 30
Det er flot Karina. Selvfølgelig holder det denne gang. Hold op med at håbe - og TRO på det :-) Hold dig til herinde, også de dage, det ikke går så godt, så skal du nok klare at nå dine mål.
Og en positiv dialog med dig selv vil også være en god ting. Se en gang til på billederne fra firmaets julefrokost og find de gode ting, du ser ved dig selv :-)
Pøj pøj med projektet - og glædelig jul til dig også.
Anna
Og en positiv dialog med dig selv vil også være en god ting. Se en gang til på billederne fra firmaets julefrokost og find de gode ting, du ser ved dig selv :-)
Pøj pøj med projektet - og glædelig jul til dig også.
Anna
16 år11. december 2007 kl. 10:14
tynd74
hej karina
hvor er det flot. tillykke ;O)
det er stort at komme under de 30.
jeg vil sige lige som annap, hold dig til siden herinde så skal det nok gå. også på øv-dage
forsat held og lykke med projektet.
og glædelig jul til jer begge;O)
lise
hvor er det flot. tillykke ;O)
det er stort at komme under de 30.
jeg vil sige lige som annap, hold dig til siden herinde så skal det nok gå. også på øv-dage
forsat held og lykke med projektet.
og glædelig jul til jer begge;O)
lise
16 år11. december 2007 kl. 10:29
KarinaHadsten (slettet)
Tak til jer begge. Og ja for pokker jeg skal da ikke gå her og håbe - jeg skal TRO. Og jeg tror virkelig på det. Nu er det bare slut med at se irriterende billeder af sig selv.
Jeg tror virkelig også på denne her side, selvom jeg ikke endnu har brugt alle dens muligheder fuldt ud. Men det er jo det fede ved det. Man kan bruge den på det niveau man synes passer bedst.
Karina
Jeg tror virkelig også på denne her side, selvom jeg ikke endnu har brugt alle dens muligheder fuldt ud. Men det er jo det fede ved det. Man kan bruge den på det niveau man synes passer bedst.
Karina
16 år11. december 2007 kl. 11:19
iakob
Tillykke Karina!
16 år11. december 2007 kl. 11:34
dutti (slettet)
eeejj stort tillykke det må være en god 'julegave' at få:)
og også glædelig jul til dig!
og også glædelig jul til dig!
16 år11. december 2007 kl. 12:41
KarinaHadsten (slettet)
Ja en god tidlig julegave, men jeg er lidt hård ved mig selv her op til jul. Jeg vil meget gerne tabe 2 kilo inden nytår. Så står den pænt rundt på 90. Det kunne være rigtig godt. Så jeg skal passe på ikke at bruge succesen som hvilepude. Men jeg ville da lige huske at glædes over en succes på vejen til den næste :-)
16 år11. december 2007 kl. 12:44
Jeg kan ikke lade være med at tænke at jeg også tidligere har tænkt - NU er jeg motiveret og det føles ikke surt osv. Det gør det heller ikke denne gang og det håber jeg bare varer ved. Jeg har lige set billederne fra firmaets julefrokost. Og jeg håber at jeg næste gang ikke både er fed og fuld hahaha!
Glædelig jul til jer alle!