daglige kalorie

Du læser en tråd i debat > vægttab

daglige kalorie
Hej allesammen jeg er ny her på sidernog ønsker at tabe ca 15 kg, er der nogen der ved hvor mange kalorie man må indtage dagligt hvis man ønsker et vægtab på 1 kg om ugen. Jeg vejer 80 kg er 1,68 høj, har et lavt energi forbrug, håber at høre fra nogen,
16 år9. december 2007 kl. 21:06
re: daglige kalorie
så skal du have et energiunderskud på 4200 og det er faktisk ret meget, det er svært at undgå at være lidt sulten, så hvis du har nemt ved at ryge i, så er det for meget underskud at have.. jeg holder det ikke alle dage selv... ellers skal du dyrke noget motion så du kan tillade dig at spise lidt mere:)
16 år9. december 2007 kl. 21:14
altså et energiunderskud på 4200 kJ eller 1000 kCal
16 år9. december 2007 kl. 21:15
undskyld hvis jeg spørger lidt dumt men et underskud på 1000 kcal af hvormange dagligt??
16 år9. december 2007 kl. 21:18
det kan programmet her regne ud, når du indtaster dine data altså vægt, alder, aktivitetsniveau osv..... hvis du vil gå efter et kg om ugen, så sæt målet til at være den 23. marts for så er der gået nøjagtigt 15 uger.. og så regner programmet selv ud hvor meget du må spise.. du kan ændre målet hvis det er for skrapt, jeg ændrer mit hvis det bliver for svært for jeg vil ik have et nederlag ved det, det skal være positivt og overskueligt:)
16 år9. december 2007 kl. 21:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });