Mail fra Madogsundhed.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mail fra Madogsundhed.
Har i andre også fået mail fra mad og sundhed?
Hvad synes i?
Skal vi blive hvor vi er?

Knus Chiffi.
19 år16. maj 2005 kl. 20:10
ingen mail
Har ingen mail modtaget, men er også helt ny på siden her. Men synes denne er dejlig og overskuelig og den anden stor og mere rodet så ingen tvivl om at jeg bliver her - med mindre siden lukker :-(
19 år16. maj 2005 kl. 22:16
re: Mail fra Madogsundhed.
Hej Chiffi

Jeg har måske modtaget den, men da jeg tjekkede min mailkonto i går var der 300 mails, så jeg slettede alle fra madital og madogsundhed.

Hvad handlede den om ???
19 år17. maj 2005 kl. 07:12
re: re: Mail fra Madogsundhed.
Hej Chiffi og I andre!

Jeg har også modtaget mailen fra Mad og Sundhed og regner med, at jeg lige vil ind og lure på, om det rent faktisk er blevet bedre. Marianne, det er en mail, hvor de fortæller om alle de forbedringer de har lavet, efter at vi har klaget helt vildt over deres nye debatforum...Jeg kan evt. sende den til dig, hvis du gerne vil se den...

Umiddelbart fungerer dette forum jo ganske udemærket, så jeg ser ikke nogen grund til at "flytte", vi har det jo godt herinde, ikke sandt....Men lad os se hvad de andre siger..
19 år17. maj 2005 kl. 07:16
re: re: re: Mail fra Madogsundhed.
Hejsa

Ja jeg har også fået mailen. Jeg synes faktisk det vil være lidt utopi at flytte tilbage. Jeg er mægtig glad for denne side. Den har mange finesser. Hvad havde madogsundhed ???
Et supergodt forum og var det så ikke også det ?
Den daglige mail startede jo blot forfra og forfra og der var jævnligt nogle skævtvridende informationer i dem.

Så nej - jeg bliver herinde - jeg ELSKER denne nye side.
Håber i andre har det ligeså.
Rigtig mange hilsner

Corina
19 år17. maj 2005 kl. 08:04
Mail fra Madogsundhed.
Hej Chifi,

Jeg var lige en tur inde og kigge på mad og sundhed, her til morgen.
Det er nogle ok ændringer de har lavet. De har stadig de forbandede popup reklamer der ruller op for neden. Hader sådan nogle!
Denne side er mere udviklet end mad og sundheds så jeg bliver her!
Mon alle bliver herinde!
19 år17. maj 2005 kl. 08:07
Hejsa

Jeg har også modtaget mailen og jeg syntes også at vi har fået dettet forum op og køre og kan ikke se hvorfor vi skulle flytte tilbage til madogsundhed............

Knuser smiley
19 år17. maj 2005 kl. 08:47
re: Mail fra Madogsundhed.
Jeg har også modtaget mailen.

Jeg foretrækker Madital, men hopper selvfølig med over, hvis I andre gør det.
Jeg bruger kun debat-forumet, såååå der vil ikke være meget ved det uden jer...

Storesøs
19 år17. maj 2005 kl. 09:53
re: re: Mail fra Madogsundhed.
Hejsa.
Jeg har ikke modtaget noget fra M&S, og foretrækker også at blive her, for når de ikke vil høre os den gang, mener jeg selv i de er skyld i vi flygtede.
Så jeg bliver her.....
Knuser
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 10:35
Den handlede om at de har lyttet til vores klager og har lavet noget aller det vi havde fra før, med aldersgrupperne du ved.

Men jeg kan sende den til dig så kan du prøve at læse den selv.

Knus Chiffi.
19 år17. maj 2005 kl. 13:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });