#2 af Emis (slettet)
pinsepause:-)
Du læser en tråd i debat > vægttabEmis (slettet)
pinsepause:-)
Hej Eskimo.
Det var da en væmmelig oplevelse. Godt der var en til at hælpe dig. Godt du har konsulteret din læge.
Dit blodtryk er godt nok lavt hvis det er som du skriver. Hvad skal du gøre for at få det op igen?
Pas godt på dig selv.
Det var da en væmmelig oplevelse. Godt der var en til at hælpe dig. Godt du har konsulteret din læge.
Dit blodtryk er godt nok lavt hvis det er som du skriver. Hvad skal du gøre for at få det op igen?
Pas godt på dig selv.
19 år17. maj 2005 kl. 08:11
Corina (slettet)
re: pinsepause:-)
Hej Eskimo.
Jeg har netop fået konstateret det samme omkring blodtrykket.
Jeg har hørt og læst mig frem. De siger det kan skyldes overvægt og graviditet. (vist ikke lige os hva´?)
Men at man skal sørge for at få lidt mere intensitet på sin træning så man får blodmængden i vejret og pulsen op. Man skal så drikke rigtig meget og selvfølgelig passe på med at rejse sig for hurtigt fra stille tilstand.
Men der ER også et meget lavt blodtryk du har dig der !
Pas godt på dig selv og find selv hvad der passer bedst til dig.
Rigtig mange hilsner
Corina
Jeg har netop fået konstateret det samme omkring blodtrykket.
Jeg har hørt og læst mig frem. De siger det kan skyldes overvægt og graviditet. (vist ikke lige os hva´?)
Men at man skal sørge for at få lidt mere intensitet på sin træning så man får blodmængden i vejret og pulsen op. Man skal så drikke rigtig meget og selvfølgelig passe på med at rejse sig for hurtigt fra stille tilstand.
Men der ER også et meget lavt blodtryk du har dig der !
Pas godt på dig selv og find selv hvad der passer bedst til dig.
Rigtig mange hilsner
Corina
19 år17. maj 2005 kl. 08:15
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Eskimo
Sikken en oplevelse, men det var da godt at der var en til at hjælpe dig - HUSK AT PASSE GODT PÅ DIG SELV. Men jeg har hørt om for lavt blodtryk min mor har det og jeg har faktisk også selv et noget lavt blodtryk, men har heldig vis ikke nogle problemer med det.
Pøj pøj med træningen, men husk at sætte tempoet lidt ned ik?
Knuser Smiley
Sikken en oplevelse, men det var da godt at der var en til at hjælpe dig - HUSK AT PASSE GODT PÅ DIG SELV. Men jeg har hørt om for lavt blodtryk min mor har det og jeg har faktisk også selv et noget lavt blodtryk, men har heldig vis ikke nogle problemer med det.
Pøj pøj med træningen, men husk at sætte tempoet lidt ned ik?
Knuser Smiley
19 år17. maj 2005 kl. 08:42
StoreSøs (slettet)
Hej Eskimo
Sikke noget med dit blodtryk.
Jeg ved at mit ligger omkring 110/75, og det skulle være meget normalt. Så dit ligger godt nok lavt, jeg kan godt forstå at du bliver svimmel.
Hvad skulle du gøre for at få det op igen ?? Er det noget med at spiser mere protein, eller skal der piller til ??
StoreSøs
Sikke noget med dit blodtryk.
Jeg ved at mit ligger omkring 110/75, og det skulle være meget normalt. Så dit ligger godt nok lavt, jeg kan godt forstå at du bliver svimmel.
Hvad skulle du gøre for at få det op igen ?? Er det noget med at spiser mere protein, eller skal der piller til ??
StoreSøs
19 år17. maj 2005 kl. 09:44
Joanmaria (slettet)
Uha, uha, søde..... Du skal love mig at passe på dig selv, ikke?
Da jeg var gravid havde jeg alt for højt blodtryk - det var bestemt ikke rart.
Skal du så spise jerntabletter eller?? Og hvad skal du ellers gøre for at få trykket op igen?
Pas på dig.
Knus Judle
Da jeg var gravid havde jeg alt for højt blodtryk - det var bestemt ikke rart.
Skal du så spise jerntabletter eller?? Og hvad skal du ellers gøre for at få trykket op igen?
Pas på dig.
Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:31
bruger slettet
Jeg har ikke forstand på blodtryk og sådan noget, men jeg håber at du kan få noget for det, for det lyder da ikke rart sådan at blive svimmel og dejse om. Du har da ellers været nok igennem for tiden synes jeg.Pøj pøj med det hele.
19 år18. maj 2005 kl. 09:32
Har desuden været ved lægen fordi jeg havde nogle ret voldsomme anfald af svimmelhed. Hhmmm, jeg har aaaalt for lavt blodtryk (troede sq kun sådan noget kunne være for højt) og blodmangel højst sandsynligt pga jernmangel. Mit blodtryk var 96/53, hvis det siger nogen noget. Jeg har i hvert fald ikke meget forstand på det.
Men jeg skal fortsætte med motionen, evt sætte intensiteten lidt ned, så jeg ikke dejser om når jeg står af løbebåndet. Det var godt nok tæt på igår. Der var heldigvis en hurtig instruktør som fik hældt lidt sukkervand i mig og placeret mig i en stol med hovedet mellem knæene. ubehagelig oplevelse!!
Men jeg klør på, så må jeg jo bare træne lidt længere, når jeg ikke kan træne så hårdt. Hygge til alle, jeg håber i har haft en super pinse.
Knus Eskimo