onsdagsvejning;)

Du læser en tråd i debat > vægttab

onsdagsvejning;)
ja så blev det onsdag, er spændt på hvilke resultater i har nået, jeg har tabt mig fra 62 til 60,8 kg, det er jeg meget godt tilfreds med, specielt efter den overdådige heldags julefrokost jeg deltog i, i lørdags og det skal der jo også være plads til:)

Så vil jeg ønske jer en fortsat god dag alle sammen!
16 år5. december 2007 kl. 07:07
re: onsdagsvejning;)
Nu har jeg endelig fået gang i min kur, så nu må jeg hellere være lidt med og fortælle lidt. Så forpligter det også lidt når man har fortalt det :-)

Jeg har den seneste uge tabt mig fra 93,4 til 92,6, så 0,8 kilo - det er jeg ret godt tilfreds med. Ialt har jeg tabt 4,4 kilo siden i sommer, men altså mest her på det seneste.
16 år5. december 2007 kl. 09:07
Hej igen.. Flot med vægttab endda efter en julefrokost.. Jeg har tabt det jeg skulle, og er nu bare igang med "hold vægten".. Det går forbavsende godt. Har ligget på ca. 57,7kg i 1 mdr. Så håber det holder julen over :-) Knus
16 år5. december 2007 kl. 09:13
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Min vægt er steget 1,4 kilo siden sidste uge. I forhold til for 14 dage siden har jeg taget 1,1 kilo på. Vægtstigningen startede i sidste uge.

Jeg har været syg i den forgangne uge - og derfor ikke dyrket sport. Jeg har stadigvæk tastet al maden ind på nær sukkerfri halspastiller som jeg nok har spist ret mange af. Jeg pakke bentasiler og 2 pakker gajoler og 3 pakker läkerol blev det til.

Men over en periode fra igår og så 14 dage tilbage har jeg haft et gennemsnitligt underskud på 1076 kj (bortset fra bentasiler og gajoler som ikke er tastet ind). Jeg skal have et underskud på 2.139 kj for at holde min kur, men det andet er immervæk et underskud så hvorfor jeg har taget på forstår jeg ikke.

Jeg håber lidt at det er et spørgsmål om ophobning af vand så jeg hurtig kommer af med kiloet igen. Vi får se.

Jeg håber I andre har klaret starten af julemåneden lidt bedre end jeg har.
16 år5. december 2007 kl. 09:14
hej alle sammen

først tillykke til jer der har tabt jer ;O) sej gået. og så i julemåneden ;O)

til iakob;
det kilo skal du nok komme hurtig af med igen.
jeg har haft mange perioder det sidste år hvor vægten har stået stille eller er gået lidt op, men set over det år har jeg jo tabt meget. jeg tror bare det er lidt væske du skal af med eller hvis din mens er undervejs så kan det jo også være årsagen. flot du har stort underskud hver dag og så skal det nok også vise sig på vægten.
pøj pøj. dejligt at høre at du er rask igen og i sving. ;O)

jeg har tabt mig fra 79,0 og ned til 77kg så det er skimse 2 kilo på den uge der er gået. dejligt jeg nu ligger på det samme som jeg gjore inden stævnet.

kan i alle sammen forsat have en god dag, og til jer der mangler at skrive i dag. pøj pøj med vægten. ;O)

lise ;O)
16 år5. december 2007 kl. 09:33
hej alle jeg var på 95kg i sidste uge og idag 94kg - så det er også lykkes at tabe et kg, på trods af julefrokost. Vi må jo have vilje og ikke mindst forstand til at vælge at spise/drikke nogenlunde fornuftig, også når det ikke er kalorielette retter der står foran os, det er jo dejligt. Til Iacob vil jeg bare sige - der er ingen retfærdighed til, du ligger syg i sengen og tager på og vi andre går til fest, spiser og drikker og taber os alligevel - det må være din tur i næste uge ;-)

ps. jeg får et lille stykke fyldt chokolade hver aften her i jule md. mums hvor jeg nyder det
16 år5. december 2007 kl. 10:46
Hej Allesammen!
Tillykke med jeres tab!
Iacob, tag det roligt, din krop vil nok holde lidt på energien og væsken pga sygdommen. Der sker jo altid noget når imunforsvaret skal op i gear igen.
Min vægt sagde 77,9 her i morges, dvs jeg har tabt mig 1,1 kg. siden sidste uge (torsdag).
Efter en lang periode hvor min vægt kun er gået meget langsomt ned, er der sket en masse her de sidste 2 uger. Det er bare så fedt!
Nu mangler jeg kun 0,9 kg i at nå mit mål på minus 10 kg til d. 22-12, så det når jeg nemt og måske lidt mere til :-)
Jeg var glad da jeg stødte ind i dette site. Kunne se at det var noget for mig. Jeg må virkelig sige at mine forventninger er opfyldt til fulde og min motivation er stadig i top.
Jeg er bare så glad :-) Jeg frygter heller ikke julen helt så meget som for bare en uge siden.
Kan i alle have en super dag. Knus fra Vibse.

16 år5. december 2007 kl. 13:36
det var dejligt at høre at næsten alle har fået gode resultater, jeg synes bestemt også dette er en side for mig, meget motiverende og rart at have andre at dele det med:) nu har jeg så været til foredrag hele dagen og taget for mig af retterne, vil jo ikke være kostfornægter, så godt der er en uge til næste vejning;)

iakob er sikker på det snart vender når du bliver rask igen så det går den rigtige vej:)
16 år5. december 2007 kl. 19:24
Glemte jeg at skrive at der er julefrokost på arbejde på fredag? Nå nu får vi se hvordan det går.

Jeg synes det er flot at I har vægttab - rigtig godt gået!!
16 år5. december 2007 kl. 20:22
det skal da nok gå det er jo kun en dag:)
16 år5. december 2007 kl. 20:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });