#2 af eskimo (slettet)
Pyha sikke en pinse.
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Pyha sikke en pinse.
Hej Chiffi
Det lyder som om du har haft det skønt:-)
Jeg har godt nok også ladet mig selv spise og drikke løs her i pinsen, men det skal altså også til nogle gange, og fra i morgen er det op på motionshesten igen og frem med den sunde kost, så skal kg-ene nok forsvinde. Du er jo også ganske tæt på 80'ernes verden nu!!!
Knus Eskimo
Det lyder som om du har haft det skønt:-)
Jeg har godt nok også ladet mig selv spise og drikke løs her i pinsen, men det skal altså også til nogle gange, og fra i morgen er det op på motionshesten igen og frem med den sunde kost, så skal kg-ene nok forsvinde. Du er jo også ganske tæt på 80'ernes verden nu!!!
Knus Eskimo
19 år16. maj 2005 kl. 19:02
lhl1968
re: re: Pyha sikke en pinse.
Tæt på 80érne igen igen. Var jo dernede i feb, men kommer hurtigt derned igen.
Så jo frem med træningen igen fra i morgen tidligt det er jeg helt enig med dig i, så vi kan få de dumme kg af.
Lyder foresten ikke godt med dit blodtryk. Håber snart det er på banen igen.
Knus Chiffi.
Så jo frem med træningen igen fra i morgen tidligt det er jeg helt enig med dig i, så vi kan få de dumme kg af.
Lyder foresten ikke godt med dit blodtryk. Håber snart det er på banen igen.
Knus Chiffi.
19 år16. maj 2005 kl. 20:07
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Chiffi
Det lyder jo til at du også har hygget dig og jo der skal jo også være plads til noget hygge en gang i mellem, og ja så må vi jo bare give den en ekstra skalle på motionssiden ik?
Har også taget cyklen på arbejde i dag......
Knuser smiley
Det lyder jo til at du også har hygget dig og jo der skal jo også være plads til noget hygge en gang i mellem, og ja så må vi jo bare give den en ekstra skalle på motionssiden ik?
Har også taget cyklen på arbejde i dag......
Knuser smiley
19 år17. maj 2005 kl. 08:37
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hey Chiffi.
Jamen nej da, uha, så at du har taget alt for meget på, men det er nu også rart at "holde" fri en gang i mellem.
Min vægt skulle helst snart gerne gå nedaf, med alt det motion jeg dyrker + alt det sunde mad jeg efterhånden får puttet indenbords.
Knuser
Bamse
Jamen nej da, uha, så at du har taget alt for meget på, men det er nu også rart at "holde" fri en gang i mellem.
Min vægt skulle helst snart gerne gå nedaf, med alt det motion jeg dyrker + alt det sunde mad jeg efterhånden får puttet indenbords.
Knuser
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 10:30
bruger slettet
Hej Chiffi, det er da skønt at læse at du har hygge dig i pinsen. Jeg har også hygget mig, drukket vin og øl, spist lidt god mad, men jeg havde alligevel tabt mig 700 g. Det skyldes nok at jeg er begyndt at løbe, men jeg må med skam erkende at der ikke løbet noget særligt i pinsen. Så bare vent, du kan sagtens have tabt dig alligevel - pøj pøj med det.
19 år17. maj 2005 kl. 15:14
lhl1968
Jeg har ikke tureret at gå på vægten, men venter med at gøre det til på fredag. Træner meget for at forbrænde alt det jeg har spist i pinsen.
Har spist alt for meget nemlig.
Knus Chiffi.
Har spist alt for meget nemlig.
Knus Chiffi.
19 år17. maj 2005 kl. 19:19
Joanmaria (slettet)
Mjød!!! Uhmmm - det er ved at være længe siden jeg har smagt det.
Dejligt at du har haft en god pinse selv om den var usund. Det skal du nok få rettet op på i den kommende uge er jeg sikker på!
Knus Judle
Dejligt at du har haft en god pinse selv om den var usund. Det skal du nok få rettet op på i den kommende uge er jeg sikker på!
Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:33
Vi htggede og sang og jeg drak masser af sodavand og lidt mjød (smager bare så godt).
Vægten er jeg meget spændt på nu på fredag så der skal trænes hårdt til på fredag hvis jeg skal forbrænde noget af alt det jeg har spist de sidste 2 døgn.
MariaP. Jo da hvordan kan man glemme dig ;O). Tillykke med graviditeten. Skal nok sørge for at du ikke spiser for 2 ;O)).
Smiley. Dejligt at høre at du og Bamse har hygget jer og at i har fået noget motion også. Kan jo ikke have at Bamses vægt bliver ved med at stå stille vel? ;O)) Du skal nok blivew klar til den 24 maj.
Knus Chiffi.