#11 af bruger slettet
talje og hofter
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: talje og hofter
dutti: ja syns jeg egentlig også lidt.. men faktisk er det ikke med vilje. var et forsøg på at holde vægten, som havde modsat virkning..
16 år3. december 2007 kl. 16:13
dutti (slettet)
nå okay, så kan du jo rolig hygge dig med god mad osv:)
16 år3. december 2007 kl. 19:38
bruger slettet
hvad sagde jeg til dig sivsiv?
dit stofskifte går istå, når du kun spiste så lidt, og jeg lovede dig også du ikk tog på af at spise mere. :D
skulle bare lige triumferre :P selvom jeg stadig ik mener du spiser nok.
dit stofskifte går istå, når du kun spiste så lidt, og jeg lovede dig også du ikk tog på af at spise mere. :D
skulle bare lige triumferre :P selvom jeg stadig ik mener du spiser nok.
16 år3. december 2007 kl. 20:23
bruger slettet
dutti: nja... det ku jeg nok.. meen,,
hihihi: jajajajaja :P .. men tør ikke tage chancen mere, pludselig må det jo vende så jeg tager på istedet..
men det da godt at se resultater! hvis det så abre fortsætter 5 cm mere eller sådan, så det jo fint :)
hihihi: jajajajaja :P .. men tør ikke tage chancen mere, pludselig må det jo vende så jeg tager på istedet..
men det da godt at se resultater! hvis det så abre fortsætter 5 cm mere eller sådan, så det jo fint :)
16 år3. december 2007 kl. 21:43
bruger slettet
5 cm mere?! er du klar over at modeller har taljemål på 60? hmmm..
16 år4. december 2007 kl. 18:54
bruger slettet
hmm ja.. men der jo ingen modeller der ser sårn ud alligevel :) og bestræber mig hellere ikke på at ligne dem :) sammenligner mig ikke med dem ..
16 år4. december 2007 kl. 19:13
iakob
Sivsiv... du ved godt at du er i færd med at skade dig selv, ikke?
Jeg kan slet ikke forstå hvad du regner med at opnå men du kan være helt sikker på at det ikke gør dig glad, lykkelig eller pæn. Det gør dig bare syg.
Jeg kan slet ikke forstå hvad du regner med at opnå men du kan være helt sikker på at det ikke gør dig glad, lykkelig eller pæn. Det gør dig bare syg.
16 år4. december 2007 kl. 19:43
bruger slettet
jaaa jaa.. jeg ved det godt..
16 år4. december 2007 kl. 20:44