Lørdags vejning den 1. december:)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lørdags vejning den 1. december:)
så opretter jeg lige den, håber det er gået godt for jer i løbet af ugen med vægttab osv. Jeg har tabt 0,5 kg siden onsdag og det passer mig fint for jeg har hverken sultet eller okset rundt.

og i ævrig skønt at være trådt ind i julemåneden, nu skal vi igang med at pynte op til jul og på julebesøg ved familien, kan i alle have en fantastisk weekend:-)
16 år1. december 2007 kl. 09:27
re: Lørdags vejning den 1. december:)
Tillykke og tak i lige måde :-)
16 år2. december 2007 kl. 13:02
takker:) hvaaa men tænkte på, plejer i ik at veje jer om lørdagen her eller er det kun onsdag der for alvor gælder?
16 år2. december 2007 kl. 13:40
Det er en god idé at veje sig een gang om ugen og så sammenligne med sidste uge. Ugedagen er ligemeget.

Der er vist også et hold som vejer sig om lørdagen her, jeg ved ikke hvorfor de ikke har svaret.

Men der er jo heller ikke noget i vejen for at du skriver dig på sidste onsdagsvejning om lørdagen. Det vigtige er ikke ugedagen, men at man bliver vejet. Tråden kunne såmænd lige så godt hedde "Vejning Uge Nr XX", hvis man altså havde styr på ugenumrene :-)

Så fortsæt du bare med din lørdagsvejning, hvis det passer dig bedst.
16 år3. december 2007 kl. 09:30
det er skam lige meget for mig, jeg vil hellere med på onsdags vejning hvis der er flere der som skriver der, for det er da lidt sjovt at se hvor godt det er gået for alle:) men jeg kan altså ikke vente med at veje mig til hver onsdag må indrømme jeg gør det 3-4 gange om ugen selvom det ik ligefrem giver resultat så hver gang
16 år3. december 2007 kl. 14:37
Jeg vejer mig dagligt - og det er ganske udemærket at gøre. Man skal bare lige huske at taste tallene ind hver dag også, fordi når man vejer sig dagligt så får man mange underlige udsving.

En kilo eller mere opad i løbet af en uge er f.eks. ret meget og i helt den forkerte retning. Men fra een dag til den næste kan det godt være tilfældet hvis man af den ene eller anden grund har mere vand i kroppen eller noget andet. Det skal man ikke gå i panik over - og den bedste middel mod den slags ubegrundet panik er faktisk at skrive vejeresultaterne op her i madital så man kan følge kurven.
16 år3. december 2007 kl. 15:28
ja det har du ret i, jeg er også helt vild me det her program, det går pludselig forbløffende godt med ikke at spise for meget, siden jeg er kommet herind, det er bare så dejligt så jeg håber det holder ved:) nu er jeg også så småt begyndt med motion, trænede swish ball eller hvordan man nu staver det igår, det var ret sjovt og svært!
16 år3. december 2007 kl. 19:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });