Belønning :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Belønning :-)
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad i andre gør for at belønne jer selv når vægten går nedad. Er det ren selvforkælelse eller er det nyt tøj eller noget helt andet? Jeg trænger bare til nogle gode ideer:
16 år28. november 2007 kl. 07:45
re: Belønning :-)
hej buffy
jeg belønner mig selv med. en tur til frisøren, et godt margasin feks Q bladet, parfume eller efter et støre mål er opnået så får jeg lidt nyt tøj. som nu her der jeg ramte de 78kg (første store mål) ja så fik jeg nye cowboy bukser. håber det giver dig lidt ideer.
lise
16 år28. november 2007 kl. 07:50
jeg har besluttet mig for at når jeg når 55 kg vil jeg gi mig selv extensions.
16 år28. november 2007 kl. 10:01
når jeg når 49 vil jeg give mig selv nyt tøj :)
16 år28. november 2007 kl. 18:58
Heiii... :)
Jeg er begyndt at samle på Pandoravedhæng til et armbånd. Det startede ellers for 2 år siden men da tabte jeg mig ikke :( Nu er jeg på den igen og der sker noget... :)

Hver gang jeg har abt 3 kg. må jeg få en kugle til armbåndet - synes det er en god idé, så kan man rigtig se at det bliver til noget...

Man kan jo finde på andre ting at "samle" på... ;)
Evt et smykke-sæt: en ny ring, halskæde osv. men måske når der er røget lidt flere kilo end "kun" 3!?

Nyt tøj er også fedt - men hvis jeeg ikke taber mig, bliver jeg alligevel nød til at få nyt tøj i ny og næ, så den komemr jeg ikke langt med... HI HI
16 år28. november 2007 kl. 19:10
Indtil nu har jeg faktisk ikke gjort så meget igen i belønning - bortset fra lige før jeg skjulle til klassefestjubilæum hvor jeg købte ny tøj. Men det nye tøj var faktisk lige så meget målet med øvelsen som en belønning. Det føltes nu godt alligevel.

Jeg har hjulpet min motivation lidt med blade som iForm og "Spis Bedre" men jeg synes faktisk ikke disse blade er så gode til mit behov. Mit problem har jo været at normalt så belønner jeg mig selv med mad/slik. Det måtte jeg så ikke her under kuren og jeg har ikke rigtig kunnet finde en anden form for belønning der kunne erstatte det. Så derfor er det ikke helt så fedterøvsagtig som det lyder, når jeg siger at min belønning indtil nu mest har været selve det at tabe mig. At tøj blev for stort, folks komplimenter og så videre.

Min største belønning kommer her engang i december eller januar. Så skal jeg ud og bruge en rigtig masse penge på tøj :-)
16 år28. november 2007 kl. 20:46
Hej.
Jeg har været på i lidt over en måned, og jeg har belønnet mig selv med først et månedskort til svømmehallens morgensvømning, så en ny badedragt, så et par løbesko så jeg kunne løbe, og i fredags købte jeg ridehandsker.
Det fungerer rigtig godt for mig at investere i min fremtidige kur ;-)
16 år2. december 2007 kl. 22:11
Jeg har lige fundet ud af hvad min belønning skal være når jeg har nået mit ENDELIGE mål. Jeg sætter mig rigtig mange små mål inden da og måske kommer der blod på tanden så det endelige mål bliver endnu lavere. Men når jeg om 15 kilo kommer under 25 i BMI skal min belønning helt klart være en lille fotosession hos en fotograf. Ikke noget nøgen-noget, men ganske enkelt en tur til fotograf for at få taget nogle rigtig gode billeder af mit nye ydre.

Det er nemlig en af de ting jeg er rigtig træt af som det er nu. Senest er det billederne fra julefrokosten, hvor jeg ser både fed og fuld ud. Næste år er jeg kun fuld :-) Hjemme i familiealbummet er det heller ikke mange gode billeder der findes af mig. Der findes i det hele taget ikke mange billeder af mig - jeg er som regel fotografen. Men når der så endelig er nogle billeder er jeg aldrig tilfreds med dem. Tit gør min kæreste også et stort nummer ud af at tage billeder af enten røv, deller eller kavalergang - ikke skide flatterende. Det skal jeg nok have en lille snak med ham om.
16 år11. december 2007 kl. 11:26
Det var skisme en god idé, Karina. Den stjæler jeg hermed!!!

Men det kan være jeg gør det til et familiebillede, hvis jeg nu kan lokke manden i julefrokost-tøjet minus Dilbert slips :-)

Jeg har også tænkt på at få en fod-dame til at kikke på mine fødder som ikke er specielt pæne efter at have båret rundt på +15 kilo i årevis.

16 år11. december 2007 kl. 11:31
det var da nogle gode ideer:) hvis jeg når mit mål, bliver min gave til mig selv nogle nye bukser for så bliver alle dem jeg har for store, det er nemlig mest bag og lår og ben jeg har at tabe mig fra
16 år11. december 2007 kl. 12:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });