#2 af Muldebeerg
Hejsa
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
Hej Maria!
Iiihhh hvor dejligt at ha' dig med her i forummet igen. Først velkommen tilbage og ikke mindst et STORT TILLYKKE med at du nu er gravid. Jeg håber, at du får en god graviditet og at det kommer til at køre problemfrit for Jer. ;o) *ss* Og selvfølgelig husker jeg dig da. Synes det lyder fornuftigt, at du stadig gerne vil være med herinde, om ikke andet så bare for at blive hanket lidt op i ørerne i ny og næ. Hvis du begynder at skrive, at du spiser for 2, også når der skal hygges, så skal jeg FLUKS være der til at gi' dig en opsang..hi hi hi...
Velkommen søde ven, forummet her er ganske godt, når man først lige er kommet ind i det, så her har vi det faktisk rigtigt godt ;o) Husk også lige, at vi jo stadig kan ses på motionsdagbog.dk, hvor vi jo også har et lille forum, ikke sandt..(Husker du den? Med Mippe og Pia osv?)
Knuzzer Mulde
Velkommen søde ven, forummet her er ganske godt, når man først lige er kommet ind i det, så her har vi det faktisk rigtigt godt ;o) Husk også lige, at vi jo stadig kan ses på motionsdagbog.dk, hvor vi jo også har et lille forum, ikke sandt..(Husker du den? Med Mippe og Pia osv?)
Knuzzer Mulde
19 år15. maj 2005 kl. 14:42
solstråle1974
re: Hej Maria!
ihh det var godt. - jeg har været inde på motions dagbogen og kan se at du har skrevet at vi skulle ses i det andet forrum - nu må jeg se om jeg kan få det til at virke ;).
Håber at alt står til hos dig - jeg prøver at holde mig i ørene - men det er godt at vide at du er der til at sparke mig bagi-
jeg dyrker motion 3 gange om ugen - bodycombat og yoga - det er jeg glad for men passer stadigvæk på mig selv og den lille ;)
tak for respondsen
Knus
Maria
Håber at alt står til hos dig - jeg prøver at holde mig i ørene - men det er godt at vide at du er der til at sparke mig bagi-
jeg dyrker motion 3 gange om ugen - bodycombat og yoga - det er jeg glad for men passer stadigvæk på mig selv og den lille ;)
tak for respondsen
Knus
Maria
19 år16. maj 2005 kl. 14:06
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hej Maria!
Hejsa Mariap
Jeg kan også godt huske dig for madogsundhed - hvor er det dejligt at du vil være med sammen med os - og et stort tillykke med at du er blevet gravid ;o) Syntes at det er super fedt at du er med hos os igen - glæder mig til at følge dig og din graviditet.
Knuser og velkommen fra Smiely
Jeg kan også godt huske dig for madogsundhed - hvor er det dejligt at du vil være med sammen med os - og et stort tillykke med at du er blevet gravid ;o) Syntes at det er super fedt at du er med hos os igen - glæder mig til at følge dig og din graviditet.
Knuser og velkommen fra Smiely
19 år16. maj 2005 kl. 15:44
Corina (slettet)
re: re: re: Hej Maria!
Hej MariaP
Stort velkommen tilbage og tillykke med graviditeten.
Dejligt at du kommer herinde igen :-)
Mange hilsner
Corina
Stort velkommen tilbage og tillykke med graviditeten.
Dejligt at du kommer herinde igen :-)
Mange hilsner
Corina
19 år17. maj 2005 kl. 08:08
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hey Maria!
Jeg kan også godt huske dig fra M&S, så helt glemt er du jo ikke, og et stort velkommen hertil.
Gravid - Hmm hvor lækkert, glæd dig, det er noget af det bedste, det er at opleve at blive mor eller far.
Tillykke med det.
Knus
Bamse
Gravid - Hmm hvor lækkert, glæd dig, det er noget af det bedste, det er at opleve at blive mor eller far.
Tillykke med det.
Knus
Bamse
19 år17. maj 2005 kl. 10:33
solstråle1974
re: Tak alle
Hejsa,
tusind tak for hilserne - det varmer virkelig og ja - kan godt se at der er flere kendte navne -
glæder mig også til at følge jer alle -
Mange Knus
Maria
tusind tak for hilserne - det varmer virkelig og ja - kan godt se at der er flere kendte navne -
glæder mig også til at følge jer alle -
Mange Knus
Maria
19 år17. maj 2005 kl. 11:40
Joanmaria (slettet)
re: Hejsa
Hej Maria
Velkommen til og stort tillykke med graviditeten. Er det dit første barn? Jeg har jo en datter, der snart bliver 1 år. Tiden går bare så stærkt når man har sådan en lille guldklump ;o)
Jeg håber du får let ved at holde dig til de 12-14 kg. Jeg tog desværre 24 kg på i min graviditet da jeg havde de særeste madvaner! Men de er heldigvis væk nu igen.
Knus Judle
Velkommen til og stort tillykke med graviditeten. Er det dit første barn? Jeg har jo en datter, der snart bliver 1 år. Tiden går bare så stærkt når man har sådan en lille guldklump ;o)
Jeg håber du får let ved at holde dig til de 12-14 kg. Jeg tog desværre 24 kg på i min graviditet da jeg havde de særeste madvaner! Men de er heldigvis væk nu igen.
Knus Judle
19 år17. maj 2005 kl. 20:38
jeg har før været på madogsundhed - ved ikke om chiffi og mulde kan huske mig ; ). Nu kanjeg se at vi er flere herinde jeg kan genkende navne på - jeg har det fint - men har savnet vores forum meget, men jeg håber at kunne få det samme som jeg fik i "vores"gamle forum.
Så jeg håber at I kan hske mig. jeg er nu gravid og er i 17 uge - min hj. vægt siger 83 kg. - da jeg i sin tid startede i madog... vejede jeg 76 kg om kom så ned på onmkring 70,71 kg - men da jeg har lavt stoftskifte drillede det mig et puds i sidste del af 2004 - jeg håber ved at være medlem herinde at jeg sadigvæk kan holde en god samvittighed mht. til mad og ikke bare "lade stå til " pga. min graviditet.
Det blev vist lidt lang ; )
Knus
Maria