god weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab

god weekend
... til jeg allesammen.

ja igår blev det ikke til noget motion pga. job. Men idag er det blevet til 1½ time på løbebånd, step og ellipse, så 6 t og 15 min cardiotræning og 2½ times styrketræning er det blevet til i denne uge. Det er jeg godt tilfreds med. jeg vil dog gerne have sat intensiteten af træningen lidt op, men det kommer nok hen af vejen.
Det er stadigvæk rigtig rigtig lortevejr:-( så der bliver ikke brændt nogle kalorier af udendørs for mit vedkommende...
hygge Eskimo
19 år14. maj 2005 kl. 11:46
re: god weekend
Hej Eskimo!

Også en rigtig go' weekend til dig. Jeg synes nu altså bare du knokler derud af, så STORT skulderklap til dig. Jeg skal vist til at ta' mig alvorligt sammen, hvis jeg skal nå at hoppe med dig ned i 60'erne...-det er sikkert allerede for sent..æv æv æv!!!
Har ikke dyrket motion i denne uge, da jeg har døjet med halsen og så er blevet mega multiforkølet..+ haft en hel del arbejde. MEN jeg satser på at imorgen er starten på en ny motionsuge, eller måske tirsdag. Jeg har lige 2 vagter der skal overståes imorgen, så nu ser vi hvad der sker..

Knuzzer fra Mulde der nyder det fine vejr vi har i DK, hi hi hi..
19 år15. maj 2005 kl. 14:44
re: god weekend
Hejsa Eskimo

Sådan det er da flot med alt den motion og det er surt at vejret ikke lige er med hos dig. Vi har haft nogle dejlige dage her i pinsen med en del sol, så jeg tror også snart at den kommer op til dig ;o)

Knuser Smiley
19 år16. maj 2005 kl. 15:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });