Bah! Syg!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bah! Syg!
Jeg er blevet smittet af mine børn. Jeg vidste jo det ville ske - det er jo ikke ligefrem jordens mest hygiejniske folkefærd, sådan et par drenge på hhv 2 og 5 :-)

Så jeg har suspenderet min kur og spiser sukkerfri halspastiller, drikker te med honning og hvad der skal til for at gøre symptomerne mindre. Og jeg tror jeg drikker en "beriget te" (en slags irish coffee men med the og uden flødeskum :-) - det hjælper ikke på forkølelsen men gør den nemmere at udholde.

Puha!
17 år26. november 2007 kl. 19:51
re: Bah! Syg!
Øv iakob. Synd. Sender en trøster og et par kleenex :-) Og vær nu overbærende med dig selv, når du nu ikke kan holde projektet helt , man har jo også lov til at være syg, ikke ssss.

God bedring med dig.

Knus

Anna
17 år26. november 2007 kl. 21:32
hej iakob
ja, hold du bare fri et par dage og se at blive helt frisk ;O)
og god bedring ;O)
knus lise
16 år27. november 2007 kl. 13:56
Tak for medlidenheden. Den er altid velkommen når jeg er syg :-)

Jeg er lidt ekstra god ved mig selv og taster stadig alting ind (mangler idag, men jeg har ikke sedlen her og jeg gider ikke rejse mig :). Men jeg regner ikke med at jeg har tabt mig i morgen- men forhåbentligt er jeg frisk til weekenden!
16 år27. november 2007 kl. 21:24
Ahhhh.... ved alt for godt hvordan du har det. Jeg ligger på 5. dagen med influenza - hoste, snotog feber. SUK!!!
Det er godt de sukkerfrie halspastiller er opfundet, ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden.
Jeg taster ikke ind og spiser ikke ordentligt hele tiden - men der er røget et kilo - det er ikke skidt uden at være godt for noget... HI HI

Rigtig god bedring Iakob - håber du er ved at være ovenpå?
(Kan se det er nogen dage siden du lavede dette indlæg)

Knus fra en sygdomsven ;)
16 år4. december 2007 kl. 09:45
God Bedring. Influenza er træls!!

Ja, jeg er kommet ovenpå. Kommet på arbejde, rent faktisk. Idag var jeg så i motionsrummet på cyklen for første gang i oven en uge. Fy for pokker, hvor det var hårdt!! Det føltes næsten som at starte forfra!!

Jeg hoppede endda over den hårdeste del af programmet - 2 minutter på høj beslastning og mange omdrejninger. Cyklede stadig de 2 minutter bare med noget mindre belasting og omdrejninger.

Mon ikke at jeg hurtigt komme ind i det igen? Jeg har det i hvert tilfælde bedre med at jeg kom derned end jeg har det skidt over at have snydt lidt :-D
16 år4. december 2007 kl. 13:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });