#2 af Muldebeerg
Sørens osse. StoreSøs
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
Hey Storesøs!
Allerførst tillykke med det nye job, -jeg håber da vi kan blive ved med at følge dig herinde..Men måske har du også internet derhjemme??
Mht. maven, så må du igang med at knokle.. Kender du coreball'en? Den er rigtig god og strammer op "indefra", dvs. inde fra kropsstammen og udefter, -måske skulle du prøve det? Der er masser af hold i de forskellige motionscentre, og måske også i gym. foreningerne, så det ku' jo evt. være noget for dig??
Knuz og pøj pøj med det fra Muldebeerg
Mht. maven, så må du igang med at knokle.. Kender du coreball'en? Den er rigtig god og strammer op "indefra", dvs. inde fra kropsstammen og udefter, -måske skulle du prøve det? Der er masser af hold i de forskellige motionscentre, og måske også i gym. foreningerne, så det ku' jo evt. være noget for dig??
Knuz og pøj pøj med det fra Muldebeerg
19 år15. maj 2005 kl. 14:47
StoreSøs (slettet)
re: Hey Storesøs!
Jeg kender ikke coreball, er det ikke noget med at sidde på en bold ??
Jeg bliver helt sikkert nød til at gøre et eller andet, hvis jeg vil have en flad mave og jeg hader bare mavebøgninger - sikkert fordi jeg ingen mavemuskler har !!
Jeg har også internetadgang derhjemme, så jeg vil helt sikkert prøve at kigge forbi så ofte som muligt. Jeg synes virkelig at det er en stor hjælp at læse/skrive med herinde.
StoreSøs
Jeg bliver helt sikkert nød til at gøre et eller andet, hvis jeg vil have en flad mave og jeg hader bare mavebøgninger - sikkert fordi jeg ingen mavemuskler har !!
Jeg har også internetadgang derhjemme, så jeg vil helt sikkert prøve at kigge forbi så ofte som muligt. Jeg synes virkelig at det er en stor hjælp at læse/skrive med herinde.
StoreSøs
19 år16. maj 2005 kl. 10:27
bruger slettet
re: Sørens osse. StoreSøs
Hej med dig - sikke da noget - men du ved jo godt, at hvis du bare fortsætter så kommer det. Op med hovedet. Jeg har også stået i stampe eller direkte taget på selv om man har knoklet osv. Men nu går det den rigtige vej. Jeg skriver en status i morgen tirsdag. Det skal nok gå med dig, og så tillykke med dit nye arbejde.
Kh/advogirl
Kh/advogirl
19 år16. maj 2005 kl. 13:40
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Sørens osse. StoreSøs
Hejsa StoreSøs
Først tillykke med dit nye job - jeg skal også starte nye arbejde her til den første og så også sidde i en kontorlandskab sammen med 9 andre, så det glæder jeg mig til.
Ja kan godt skrive under på at de sidste kg er svære at komme af med - har godt nok også svært ved at få den af, men vi må ikke opgive lige pludselig er de pist væk.
Knuser smiley
Først tillykke med dit nye job - jeg skal også starte nye arbejde her til den første og så også sidde i en kontorlandskab sammen med 9 andre, så det glæder jeg mig til.
Ja kan godt skrive under på at de sidste kg er svære at komme af med - har godt nok også svært ved at få den af, men vi må ikke opgive lige pludselig er de pist væk.
Knuser smiley
19 år16. maj 2005 kl. 15:34
Muldebeerg
Hey StoreSøs
Coreball/terapibold/swissball og hvad den nu ellers hedder, er den der store bold, der også ofte bliver brugt til genoptræning ved fysioterapeuter. Du kan ofte købe dem billigt, hvor der følger nogle enkelte øvelser med, man kan lave alverdens ting på den. Og ikke mindst; man spænder hele tiden op i maven, når man laver et eller andet på bolden. Selv hvis du bare bruger den som en stol. Sig til, hvis du gerne vil vide lidt mere om det, så skal jeg se om jeg kan forklare det.....´
Knuz og god dag fra Mulde
Knuz og god dag fra Mulde
19 år17. maj 2005 kl. 07:19
Corina (slettet)
re: Hey StoreSøs
Hej Storesøs
SUPER stort tillykke med dit nye arbejde.
Det bliver lidt træls med kontorlandskabet, men det er jo desværre fremtidens kontorer. Vi står til at skulle bygge nyt domicil til vores firma og de snakker også allerede og storrumskontorer uhhh.....
Håber du alligevel engang imellem får tid til at skrive.
Stor hilsen
Corina
SUPER stort tillykke med dit nye arbejde.
Det bliver lidt træls med kontorlandskabet, men det er jo desværre fremtidens kontorer. Vi står til at skulle bygge nyt domicil til vores firma og de snakker også allerede og storrumskontorer uhhh.....
Håber du alligevel engang imellem får tid til at skrive.
Stor hilsen
Corina
19 år17. maj 2005 kl. 08:07
StoreSøs (slettet)
re: Hey StoreSøs
Jeg tror at jeg vil prøve at køb coraball, så kan jeg sidde og se fjernsyn med god samvitighed, mens jeg træner mavemuskler :-)
Hvor køber man dem, i en sportsforretning ??
Tillykke Smiley med at du også skal starte nyt arbejde. Jeg har i et tidligere job siddet sammen med 8, og det syntes jeg rigtig godt om. På det nye arbejde skal vi sidde 25 !!!!!, det er jeg meget spændt på.
StoreSøs
Hvor køber man dem, i en sportsforretning ??
Tillykke Smiley med at du også skal starte nyt arbejde. Jeg har i et tidligere job siddet sammen med 8, og det syntes jeg rigtig godt om. På det nye arbejde skal vi sidde 25 !!!!!, det er jeg meget spændt på.
StoreSøs
19 år17. maj 2005 kl. 10:06
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hey StoreSøs
Hejsa
Mange tak det lyder godt - for jeg er "kun" vandt til at sidde sammen med en person og har aldrig prøvet at sidde sammen med så mange - men 25 personer er godt nok mange, men ja det er jo nok fremtiden når man sidder på kontor.
Knus smiley
Ps. en coraball kan du købe i en sportsforretning, men det er også nogle gange føtex, bilka har det, så der kan du jo prøve at se efter det først. Fik min af min kollega og hun havde købt den hos Fakta.
Mange tak det lyder godt - for jeg er "kun" vandt til at sidde sammen med en person og har aldrig prøvet at sidde sammen med så mange - men 25 personer er godt nok mange, men ja det er jo nok fremtiden når man sidder på kontor.
Knus smiley
Ps. en coraball kan du købe i en sportsforretning, men det er også nogle gange føtex, bilka har det, så der kan du jo prøve at se efter det først. Fik min af min kollega og hun havde købt den hos Fakta.
19 år17. maj 2005 kl. 14:09
Jeg tror at jeg er komme til punkt, hvor jeg bliver nød til at gøre en ekstra indsats for at få de sidste 2,5 kg til at forsvinde. Det ville bare være så fedt at komme helt af med dellen må maven. Og for f.... 2,5 kg lyder da ikke af så meget, vel ? Det er utroligt at det skal være så svært.
Jeg har fået nyt arbejde fra 1. juni, hvor jeg skal sidde i kontor-landskab, så jeg ved ikke rigtig om jeg får mulighed for at kigge forbi Madital i arbejdstiden ..... :-( .
Men det betyder også at jeg fremover holder fri hver onsdag og det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg har besluttet at jeg vil starte dagen med en løbetur, så får jeg da løbet en dag om ugen.
God Pinse
StoreSøs