Dejligt..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dejligt..
Jeg har tabt mig 1,5 kilo på 24 dage.
Jeg kunne ikke forstå, hvorfor jeg ikke tabte mig, da jeg begyndte at dyrke motion hver dag. Men nu har jeg holdt 2 dages pause og vupti, så kan det ses på vægten. Jeg mangler kun 0.5 kilo for at nå mit mål til den første december. Derefter vil jeg gerne tabe 1.5 kilo. Men ville egentlig bare dele glæden med jer andre.

Og opfordre jer til at dyrke motion. Jeg startede med at kunne løbe i fem minutter, efter at have trænet i to uger, løb jeg 6.5 kilometer. Ikke for at tabe mig, men fordi jeg rent faktisk blev bidt af det.
Får det virkelig godt af at træne. Føler jeg har meget mere energi, og hvis jeg ikke træner, har jeg lyst til at sove.
Det er en perfekt måde, at bibevare det gode humør i vintermånederne hvor det næsten kun er vejr til at sidde inde.

Ville lige dele min glæde med jer. :)

God weekend!
17 år24. november 2007 kl. 00:23
re: Dejligt..
Tillykke med det flotte vægttab!!

Du har helt ret med motionen - det giver større glæde og mere energi. Og det er også blevet undersøgt at de folk som holder et vægttab i en årrække efter at have tabt sig meget, ja.. de dyrker stort set alle motion regelmæssigt.

Så det er af mange grunde en god vane at komme ind i, før ens kur er ovre og man skal vedligeholde vægten.

Flot med de 6.5 kilometer. Virkelig flot! Kan godt forstå du er glad!
17 år24. november 2007 kl. 08:34
Tak fordi du delte din glæde med os. Kan godt forstå du er glad. Det er virkelig noget, der åbner øjenene, når man finder ud af, hvor meget motion betyder for både krop og sjæl. Dejlig oplevelse for dig, som jeg helt sikkert kan nikke genkendende til.

Anna
17 år25. november 2007 kl. 22:23
søde, hvis du vil tabe dig ydereligere, er du så ikke ved at være derude jeg er? hvad er forskellen så? :) er det så ikke lige så farligt for dig at tabe dig, som for mig? :)
17 år25. november 2007 kl. 22:30
Heh, nej. Er jeg ikke. Se hvor meget jeg spiser, i forhold til dig. Over det dobbelte til tider. :)
Jeg vil bare hellere spise masser sund mad og dyrke motion, og så være slank på den måde. :)
17 år25. november 2007 kl. 22:53
hmm okay.. fair nok
17 år25. november 2007 kl. 22:59
Jeps.. :) Jeg har på ingen måder lyst til at veje 48-49 kilo heller.
Men kan godt forstå du spørger når jeg er imod dit vægttab.
17 år26. november 2007 kl. 08:42
Og til Jakob og annaP tak for jeres kommentarer. Ja, det gør det virkelig. Desværre er mit kort udløbet i dag. Så overvejer på det kraftigste at forlænge det endnu en måned. Får iøvrigt mit træningstip i Q næste måned. :)
Ret sjovt.
Hav en god mandag derude.!

17 år26. november 2007 kl. 08:44
Ups. I velvære, der udkommer i januar. Det er vidst ikke næste måned:S
17 år26. november 2007 kl. 08:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });