Tilbage i madital
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: Tilbage i madital
Velkommen tilbage - jeg startede herinde omkring den 30 juli, så vi kender ikke hinanden.
Men rigtig godt gået at du har holdt vægten!! Det er bare sejt!
Må være hårdt med 2 små børn og nogle ugers sammenhængende sygdom. Har selv en på 5 og en på 2, så det kan jeg godt sætte mig ind i :-)
Men rigtig godt gået at du har holdt vægten!! Det er bare sejt!
Må være hårdt med 2 små børn og nogle ugers sammenhængende sygdom. Har selv en på 5 og en på 2, så det kan jeg godt sætte mig ind i :-)
17 år22. november 2007 kl. 18:40
Maddie (slettet)
Hej Cibbe,
Velkommen tilbage.Flot, at du har holdt vægten. Mit mål er også 75 kg (inden jul), så håber jeg da, at der ryger lidt af til næste år også. Dagens vægt er på 77, så det er vel ikke helt urealistisk, selv om den søde december nærmer sig med raske skridt.
Venlig hilsen
Maddie
Velkommen tilbage.Flot, at du har holdt vægten. Mit mål er også 75 kg (inden jul), så håber jeg da, at der ryger lidt af til næste år også. Dagens vægt er på 77, så det er vel ikke helt urealistisk, selv om den søde december nærmer sig med raske skridt.
Venlig hilsen
Maddie
17 år23. november 2007 kl. 07:15
annap (slettet)
Hej Cibbe
Velkommen tilbage også fra mig. Jeg er enig med Maddie. Det er flot og et godt signal til dig selv, at du har holdt vægten, selvom du ikke har holdt øje med den.
Og Maddie, sikker på du når dit mål.
Anna
Velkommen tilbage også fra mig. Jeg er enig med Maddie. Det er flot og et godt signal til dig selv, at du har holdt vægten, selvom du ikke har holdt øje med den.
Og Maddie, sikker på du når dit mål.
Anna
17 år25. november 2007 kl. 22:20
Jeg har været fraværende på siden i de seneste måneder. Faktisk var det lidt chokerende for mig at se at det seneste jeg har indtastet er fra 4. juli. Suk. Nå, men har lige været syg, omgangssyge og dernæst blærebetændelse, så har været noget stilleliggende. Men så kommer tankerne på gled, og jeg kom til at tænke på madital. Jeg har ikke rigtig holdt øje med vægten på det seneste, men jeg er begyndt til håndbold igen, og tænkte at nu kunne det blive rigtigt sjovt, at se, om jeg kunne smide de kilo, som jeg ikke nåede sidst. Tabte mig ned til 78,5 kg, og har nu et mål der hedder 75 kg. Vejede mig lige i dag, for at se hvor slemt det stod til - GUESS WHAT, jeg holder sgu vægten. 78,5 kg. Sikkert takket være lidt sygdom på det seneste. Så det er bare op på hesten igen.
Det jeg har savnet ved at koncentrere mig om maden og min egen sundhed, er den ekstra energi det giver. Om eftermiddagen efter arbejde er jeg bare rigtig flad, og drænet for energi, det vil jeg gerne ændre på via kosten. Få mere overskud. Nå, nok om mig, dejligt at være tilbage, og go vind til gamle som nye.