#11 af MereteS (slettet)
Hvem/hvad har I tabt jer?
Du læser en tråd i debat > vægttabMereteS (slettet)
re: Hvem/hvad har I tabt jer?
ups, jeg havde først tænkt i smør, men så en havde brugt kærgården, så jeg valgte pasta - hvis det skal være 32 pakker, så er der kun 250 g i hver så det er 16 poser pasta, det er også helt ok ;-)
16 år13. december 2007 kl. 07:25
dutti (slettet)
hehe det er da lidt sjovt at læse det her:)
16 år13. december 2007 kl. 07:43
Kaffen (slettet)
Ha ha, sjov tråd I havde dengang...
Jeg vender tilbage når jeg også kan være med på de sjove vægt-begreber - lige nu har jeg kun tabt mig min nyfødte datter på 3100 g.
16 år7. september 2008 kl. 20:07
bruger slettet
Jeg har tabt mig næsten tyve marsvin (mit marsvin vejede godt 800g) :D
16 år8. september 2008 kl. 06:37
iakob
Min mor var på besøg forrige weekend og vi var ude at gå en tur sammen med børnene. Den lille på 3 blev lidt træt i fødderne og så måtte jeg jo bære ham hjem.
Da vi kom hjem var jeg helt udmattet af at slæbe ham og satte ham derfor på vægten. Han vejer cirka 16 kilo med tøj, 5 kilio mindre end jeg har tabt mig.
Jeg kan godt nok godt forstå at jeg blev forpustet af at gå ture før jeg tabte mig! Det satte tingene lidt i perspektiv at skulle slæbe 3/4 af den vægt jeg har tabt mig, i armene ;-)
Altså.. bortset fra at mine delle naturligvis ikke sprællede sådan :-D
Da vi kom hjem var jeg helt udmattet af at slæbe ham og satte ham derfor på vægten. Han vejer cirka 16 kilo med tøj, 5 kilio mindre end jeg har tabt mig.
Jeg kan godt nok godt forstå at jeg blev forpustet af at gå ture før jeg tabte mig! Det satte tingene lidt i perspektiv at skulle slæbe 3/4 af den vægt jeg har tabt mig, i armene ;-)
Altså.. bortset fra at mine delle naturligvis ikke sprællede sådan :-D
16 år8. september 2008 kl. 09:17
Kaktus (slettet)
Hold op, en sjov tråd :-D
Jeg må hjem og veje Luke S (skildpadden) - vender frygtelig tilbage :)
Jeg må hjem og veje Luke S (skildpadden) - vender frygtelig tilbage :)
16 år8. september 2008 kl. 12:15
malin (slettet)
Jeg har tabt mig en lille køkken-gethoblaster (ca.1,5 kg). Det går langsomt - men sikkert - den rigtige vej!
16 år8. september 2008 kl. 12:40
Kaffen (slettet)
Hæ hæ - 20 marsvin. Den var god - jeg har også haft marsvin, men ved dog ikke hvor meget de vejede.
16 år8. september 2008 kl. 18:28
WeezKaz (slettet)
Jeg har siden foråret tabt mig 9 spil Trivial Pursuit, hvor der mangler en stak spørgsmål i det ene spil.
(1 spil vejer ca. 1250 gram)
(1 spil vejer ca. 1250 gram)
16 år8. september 2008 kl. 18:59
bruger slettet
Jeg har tabt mig 10 stks Homers Iliade (Otto Steen Due oversættelsen) i Hardback. Det var i øvrigt på tide jeg fik brugt den bog til et eller andet, så nu ved jeg da at den vejer 1300 gram.
Hvor blir man klog..
Hvor blir man klog..
16 år8. september 2008 kl. 22:22