#2 af Corina (slettet)
Fredagsstatus:
Du læser en tråd i debat > vægttabCorina (slettet)
re: Fredagsstatus:
Hej Chiffi - Det er bare SUPER flot !
Hvad skal du i Søndersø - har du familie der eller ?
Rigtig god pinseferie
Corina
Hvad skal du i Søndersø - har du familie der eller ?
Rigtig god pinseferie
Corina
19 år13. maj 2005 kl. 14:44
lhl1968
re: re: Fredagsstatus:
Det i Sønderså er både med familie og venner.
Det i Kerteminde er også både familie venner.
Det er noget min mands familie har gjort i over 30 år så jeg følger bare med og synes at det er rigtigt hyggeligt.
I starten havde jeg lidt svært ved det. Drikke og spise i 2 dage i træk og så sove i telt oveni...
har det bedst i min egen seng...
Men idag synes jeg faktisk at det er hyggeligt og glæder mig meget til vi skal afsted i morgen.
Det er pinsefrokost vi skal til begge steder, så den sunde linje går nok lidt fløjten, men skal nok passe på det lover jeg.
Knus Chiffi.
Det i Kerteminde er også både familie venner.
Det er noget min mands familie har gjort i over 30 år så jeg følger bare med og synes at det er rigtigt hyggeligt.
I starten havde jeg lidt svært ved det. Drikke og spise i 2 dage i træk og så sove i telt oveni...
har det bedst i min egen seng...
Men idag synes jeg faktisk at det er hyggeligt og glæder mig meget til vi skal afsted i morgen.
Det er pinsefrokost vi skal til begge steder, så den sunde linje går nok lidt fløjten, men skal nok passe på det lover jeg.
Knus Chiffi.
19 år13. maj 2005 kl. 16:09
Joanmaria (slettet)
re: re: re: Fredagsstatus:
Hvor sjovt...... Jeg kommer oprindeligt fra Bogense ;o)
God tur og god pinse.
Judle
God tur og god pinse.
Judle
19 år14. maj 2005 kl. 14:40
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: Fredagsstatus:
Hej chiffi
STORT tillykke med de tabte kg det er super flot gået - håber at i har nydt jeres pinsetur og det ikke har gået for meget ud iover vægten ;o)
Knuser fra smiley
STORT tillykke med de tabte kg det er super flot gået - håber at i har nydt jeres pinsetur og det ikke har gået for meget ud iover vægten ;o)
Knuser fra smiley
19 år16. maj 2005 kl. 15:30
Tager til Søndersø i morgen og glemmer næsten alt om kur og det samme søndag når jeg skal til Kerteminde og være der til mandag.
Vi skal sove i telt hele weekenden så det skal nok blive hyggeligt. Bare det bliver gidt vejr hele weekenden.
Kan i nu alle have en god pinse og vi ses på tirsdag.
Knus Chiffi.