#2 af bruger slettet
At stoppe midt i én portion
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: At stoppe midt i én portion
Sejt :-)
Godt gået - noget af det sværeste kan være at stoppe når der er noget tilbage på tallerkenen eller i slikskålen. Jeg har lært at købe den mindste portion når jeg bliver slikken (og undgå fantastiske tilbud) - har ingen rygrad når først det er i huset :-(
Husk dog ikke at være alt for bange for nødder og deres gode fedt generelt. Kroppen har brug for lidt af hvert - heldigvis!
Godt gået - noget af det sværeste kan være at stoppe når der er noget tilbage på tallerkenen eller i slikskålen. Jeg har lært at købe den mindste portion når jeg bliver slikken (og undgå fantastiske tilbud) - har ingen rygrad når først det er i huset :-(
Husk dog ikke at være alt for bange for nødder og deres gode fedt generelt. Kroppen har brug for lidt af hvert - heldigvis!
17 år19. november 2007 kl. 20:01
iakob
Tillykke med det!
Jeg giver Karen helt ret - at lægge slik fra mig inden jeg er færdig er tæt på umuligt. Så stærkt gået!
Nødder er - som Karen siger - sunde. Men jeg ved ikke lige med wasabimix. Indeholder den andre ting end nødder og wasabi? Jeg går ud fra at wasabi ikke er så energirig i sig selv.
Wasabi er i øvrigt japansk peberrod (jeg slog det selv op :-): da.wikipedia.org
Jeg giver Karen helt ret - at lægge slik fra mig inden jeg er færdig er tæt på umuligt. Så stærkt gået!
Nødder er - som Karen siger - sunde. Men jeg ved ikke lige med wasabimix. Indeholder den andre ting end nødder og wasabi? Jeg går ud fra at wasabi ikke er så energirig i sig selv.
Wasabi er i øvrigt japansk peberrod (jeg slog det selv op :-): da.wikipedia.org
17 år20. november 2007 kl. 08:38
bruger slettet
Wasabimix er fra JanImport og består af en blanding: Peanuts, rosiner og wasabiærter. Det smger SKØNT blandt andet i salat! :)
Nødder er godt, men det er rosinerne der er energibomben! :(
Nødder er godt, men det er rosinerne der er energibomben! :(
17 år23. november 2007 kl. 20:20
iakob
Jeg fandt i super aktiv en pose wasabi nødder (uden rosiner). Måske det var noget for dig?
17 år24. november 2007 kl. 08:28
Men det fede er at jeg lige for 2 min siden stoppede midt i min portion wasabimix - da jeg fandt ud af HVOR usunde de er - satte jeg skålen væk! - skulderklap til Helle! :)