#2 af bruger slettet
Vægt i Bilka
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægt i Bilka
Det er de samme parametre de profesionelle vægte måler henne i fitnesscentret, så du kan jo evt. gå forbi og få taget en test dér (man får en fin lap papir) og så afsted til Bilka og teste. Hvis det er inden for 10% er det sikkert meget godt.
Man kan også prøve nogle lidt for små bukser og se om de passer bedre med tiden ;-)
Soenhle er iøvrigt et OK mærke inden for vægte normalt.
Bemærk forresten at fedtprocent varierer meget afh. af hvornår den måles : fx før eller efter træning, morgen eller aften (før eller under menses - nok ikke relevant for dig, men...). Så igen: Bukserne er ofte mindst lige så nøjagtig i indikationsevne :-)
Man kan også prøve nogle lidt for små bukser og se om de passer bedre med tiden ;-)
Soenhle er iøvrigt et OK mærke inden for vægte normalt.
Bemærk forresten at fedtprocent varierer meget afh. af hvornår den måles : fx før eller efter træning, morgen eller aften (før eller under menses - nok ikke relevant for dig, men...). Så igen: Bukserne er ofte mindst lige så nøjagtig i indikationsevne :-)
17 år19. november 2007 kl. 20:06
bruger slettet
Min søster har en vægt som den du omtaler og den virker ok, men der er selvfølgelig udsving alt afhængig af hvornår man vejer sig. Den ikke er ikke 100% nøjagtig, men tæt på. Og forresten til karenpigen,,,,,,Jakob er en kvinde, så jo det er aktuelt.
17 år19. november 2007 kl. 21:49
iakob
Tak for jeres svar.
Jeg ville nok have købt vægten i starten af min kur, men min badevægt nu er jo pålidelig nok og 500 kroner er stadigvæk mange penge.... hm... skal lige overveje det en gang mere.
I øvrigt, jeg er en kvinde - iakob er med "i" ikke med "j". Jeg har i øvrigt en bror der hedder "jacob".. hehe...
Jeg ville nok have købt vægten i starten af min kur, men min badevægt nu er jo pålidelig nok og 500 kroner er stadigvæk mange penge.... hm... skal lige overveje det en gang mere.
I øvrigt, jeg er en kvinde - iakob er med "i" ikke med "j". Jeg har i øvrigt en bror der hedder "jacob".. hehe...
17 år20. november 2007 kl. 08:31
Den koster 500 kroner.
Jeg er altid lidt skeptisk overfor ting af ukendt mærke som er sat ned med over 50% i steder som Bilka. Hvad mener I? Kan den være 500 kroner værd?