#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Jeg´ så glad i dag
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Jeg´ så glad i dag
Hej søde Bamse
Hvor er det bare dejligt at læse dit indlæg - det strpler jo at motivation og super humør. Blev helt glad da jeg læste det - og jo jer er også i super humør og det er du jo også med til at præge.......
Knuser smiley
Hvor er det bare dejligt at læse dit indlæg - det strpler jo at motivation og super humør. Blev helt glad da jeg læste det - og jo jer er også i super humør og det er du jo også med til at præge.......
Knuser smiley
19 år13. maj 2005 kl. 10:28
Muldebeerg
Jeg´ så glad i dag
Hejsa søde Bamse!
Iiiihhhhh...hvor det varmer mit lille Muldehjerte at høre, at du går og er så glad, får motioneret en masse og nusser om dine 2 guldklumper! Det er slet ikke så dårligt at leve sundt og så oveni at være forelsket, vel! ;o) *SS*
Synes det lyder rigtigt fornuftigt at lillemusen skal lære at spise sundt. Ofte tror jeg egentligt også at de små kan lide alle de sunde ting, folk har bare så meget med at skulle gi' dem slik, chips, chokolade osv....det er jo meget sjovere! HMPRF!! *ggg*
Nok fra mig! Glæder mig til at høre om dine lækre madpakker i næste uge og lad os så lige se om vi 2 kan få smidt de sidste 1,5 kg. inden vi når 1. juni, skal vi ikke?
Glade kolbøtteknuzzer fra Mulde, der sidder og kigger ud i solskinnet.. *ss*
Iiiihhhhh...hvor det varmer mit lille Muldehjerte at høre, at du går og er så glad, får motioneret en masse og nusser om dine 2 guldklumper! Det er slet ikke så dårligt at leve sundt og så oveni at være forelsket, vel! ;o) *SS*
Synes det lyder rigtigt fornuftigt at lillemusen skal lære at spise sundt. Ofte tror jeg egentligt også at de små kan lide alle de sunde ting, folk har bare så meget med at skulle gi' dem slik, chips, chokolade osv....det er jo meget sjovere! HMPRF!! *ggg*
Nok fra mig! Glæder mig til at høre om dine lækre madpakker i næste uge og lad os så lige se om vi 2 kan få smidt de sidste 1,5 kg. inden vi når 1. juni, skal vi ikke?
19 år13. maj 2005 kl. 12:43
Muldebeerg
Jeg´ så glad i dag
Hejsa søde Bamse!
Rigtig go' weekend til Jer!
Muldebeerg
Jeg´ så glad i dag
Hejsa søde Bamse!
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Jeg´ så glad i dag
Hihihihihihihih mulde, du skal da være sikker på at Bamse læser dit indlæg *ggg* du har da lige fået sendt den nogle gange.
Ja det er godt nok et super vejr!
Knuser smiley som meeeeeeeeeeeeeeeeeget snart vil tage hjem fra arbejde drillle drillle.
Ja det er godt nok et super vejr!
Knuser smiley som meeeeeeeeeeeeeeeeeget snart vil tage hjem fra arbejde drillle drillle.
19 år13. maj 2005 kl. 12:48
Muldebeerg
Hold da helt op....
hvor der da godt nok gik ged i det indlæg, hva' Bamse..og Smiley!
Men så er jeg sikker på, at I får læst bare det ene af dem..hi hi hi..
Knuzzzzzzz
Men så er jeg sikker på, at I får læst bare det ene af dem..hi hi hi..
Knuzzzzzzz
19 år13. maj 2005 kl. 14:21
Corina (slettet)
re: Hold da helt op....
Hvor er det bare GODT Bamse !
Jeg bliver helt motiveret til at komme UD at løbe også. Du er for sej sådan allerede at kunne løbe så langt uden pause !!!
Klø endelig fortsat på - lad Smiley trække dig lidt med rundt på det Sjællandske *GGG*
Håber I får en super skøn til i ZOO og til koncert. De er som regel gode til at skabe stemning Big Fat Snake ;-)
Super god pinseferie til både du og Smiley
Krammer fra
Pipper
Jeg bliver helt motiveret til at komme UD at løbe også. Du er for sej sådan allerede at kunne løbe så langt uden pause !!!
Klø endelig fortsat på - lad Smiley trække dig lidt med rundt på det Sjællandske *GGG*
Håber I får en super skøn til i ZOO og til koncert. De er som regel gode til at skabe stemning Big Fat Snake ;-)
Super god pinseferie til både du og Smiley
Krammer fra
Pipper
19 år13. maj 2005 kl. 14:47
Marianne starter forfra (slettet)
Du kan godt glæde dig Bamse
Jeg ved Smiley må have nogle kanon gode vægtvogter opskrifter ---- ikke sandt Smiley ?? ;-)
Hvor er det bare skønt at læse dit indslag, de positive vibrationer strømmer ud af skærmen. Bliv ved med at have det gode humør, så er vægttabet endnu lettere at gennemføre. Godt humør er gavnligt for mange ting.
Keep on smiling Bamse.... og god pinse.
Knuz fra Marianne
Hvor er det bare skønt at læse dit indslag, de positive vibrationer strømmer ud af skærmen. Bliv ved med at have det gode humør, så er vægttabet endnu lettere at gennemføre. Godt humør er gavnligt for mange ting.
Keep on smiling Bamse.... og god pinse.
Knuz fra Marianne
19 år13. maj 2005 kl. 14:51
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Du kan godt glæde dig Bamse
Hejsa Marianne
Jo det kan du lige tro jeg har - Bamse har også lånt alle bøgerne med hjem, så han kan sidde og få nogle gode ider.
I kan tro at vi havde en super konsert - Tivoli var fuldt til pristepunket ;O) og vores zoo tur gik også godt - vi fik gået derinde i 6 timer og lillepigen hyggede sig utrolig meget.
Knuser Smiley
Jo det kan du lige tro jeg har - Bamse har også lånt alle bøgerne med hjem, så han kan sidde og få nogle gode ider.
I kan tro at vi havde en super konsert - Tivoli var fuldt til pristepunket ;O) og vores zoo tur gik også godt - vi fik gået derinde i 6 timer og lillepigen hyggede sig utrolig meget.
Knuser Smiley
19 år16. maj 2005 kl. 15:28
ja, motion gør en mere glad, og jeg kan mærke at mit humør stiger mere og mere for hver dag.
Lige meget hvor træls det er på mit arbejde, så vælter det ikke humøret, og sådan har jeg ikke følt længe.
Ja okay, ved godt at Smiley også er med til at gøre mit humør super.
I går fik jeg en ekstra cykeltur, da jeg lige skulle lave en bil, og da jeg nåede hjem, var jeg kommet op på 30 km på cyklen.
Elsker at cykle, og elsker at komme ud i naturen, man bliver sgu så glad.
Weekenden står på besøg i KBH, sammen med min datter, hvor vi skal til koncert o g i zoo.
Jeg vil gerne have nogle flere sunde madpakker med på arbejde, og blev lidt inspireret i går da jeg så "du bliver hvad du spiser".
Så i weekenden skal jeg hos Smiley se en masse gode forslag fra WW og håber jeg kan få noget godt med hjem.
Jeg har min datter helt til tirsdag aften, så når vi kommer hjem fra KBH på mandag, skal hun hjælpe mig med at smøre hendes madpakke til børnehaven, noget som hun elsker, og noget som jeg elsker at gøre sammen med hende.
Om 2,5 uge bliver hun 5 år, og jeg syntes nu godt, at man allerede kan begynde hende at lære at tænke lidt på sin kost, altså så hun får nogle sunde og nærende madpakker med i børnehaven.
Ellers vil jeg bare ønske jer alle sammen en rigtig god pinse.
Håber lige at kigge ind til jer i weekend fra KBH.
Knuser
Bamse