#2 af mortilfreja (slettet)
Hjemme side ang. Fedme operation.
Du læser en tråd i debat > vægttabmortilfreja (slettet)
re: Hjemme side ang. Fedme operation.
Hej Christina
Tak for kigget på din flotte hjemmeside, hvor du åbent og ærligt beskriver dit hårde forløb. Jeg synes, det er utrolig flot, at du trods al den modgang blev ved med at kæmpe og ville vægttabet!!
Rigtig meget held og lykke i din fortsatte kamp. Når du har været alt det igennem, er jeg sikker på at viljen, vil vise dig vejen :-)
Tak for kigget på din flotte hjemmeside, hvor du åbent og ærligt beskriver dit hårde forløb. Jeg synes, det er utrolig flot, at du trods al den modgang blev ved med at kæmpe og ville vægttabet!!
Rigtig meget held og lykke i din fortsatte kamp. Når du har været alt det igennem, er jeg sikker på at viljen, vil vise dig vejen :-)
17 år12. november 2007 kl. 19:23
tynd74
hej christine
jeg vil så gerne se din hjemmeside og høre din historie.
men hver gang jeg søger på nævnte adresse
står der page can not be found. hvad gør jeg mon forkert??
lise
jeg vil så gerne se din hjemmeside og høre din historie.
men hver gang jeg søger på nævnte adresse
står der page can not be found. hvad gør jeg mon forkert??
lise
17 år13. november 2007 kl. 06:25
Spacy
Hej Christina!
Flot hjemmeside. Barsk historie til eftertanke. Godt at det endelig fungerer. Men fortæl mig hvorfor der skal vand i og om det skal over eller under bandet?
Flot hjemmeside. Barsk historie til eftertanke. Godt at det endelig fungerer. Men fortæl mig hvorfor der skal vand i og om det skal over eller under bandet?
17 år13. november 2007 kl. 08:57
iakob
Hej Christina.
Jeg var også inde og læse din historie. Flot side - og godt at du har alle sejre og nederlag med. Jeg tror bestemt det er noget andre der overvejer operationen kan bruge til noget.
Og tillykke med sejren!!
Jeg var også inde og læse din historie. Flot side - og godt at du har alle sejre og nederlag med. Jeg tror bestemt det er noget andre der overvejer operationen kan bruge til noget.
Og tillykke med sejren!!
17 år13. november 2007 kl. 14:05
tynd74
hej igen
er der nogle af jer der kan hjælpe??
har nu været omkring alt inden for fedmeoperation, privathospitaler, tidligere forums osv. men den adresse der er nævnt i dette indlæg : farvelfedme.dk kommer der altså ingenting frem på. har nu prøvet samtlige computere i huset. og nu er det ski træls;O) vil så gerne læse om det.
flittiglise
er der nogle af jer der kan hjælpe??
har nu været omkring alt inden for fedmeoperation, privathospitaler, tidligere forums osv. men den adresse der er nævnt i dette indlæg : farvelfedme.dk kommer der altså ingenting frem på. har nu prøvet samtlige computere i huset. og nu er det ski træls;O) vil så gerne læse om det.
flittiglise
17 år13. november 2007 kl. 14:30
bruger slettet
Det forstår jeg ikke, her startede den op øjeblikkelig jeg trykkede på den...
Nogle nørder til stede???
Nogle nørder til stede???
17 år13. november 2007 kl. 23:55
Maddie (slettet)
Altså, jeg er absolut ingen "nørd", men jeg havde det samme problem, som Lise havde. Jeg kunne ikke søge siden på Google. Derimod gik jeg på Y!, og straks dukkede den op. Så Lise, prøv en anden søgeportal.
Venlig hilsen
Maddie
Venlig hilsen
Maddie
17 år14. november 2007 kl. 08:38
iakob
Søge siden på google?
Øverst i din browser (er det internet explorer) er der et inputfelt - det er adressefeltet. Der skriver du: farvelfedme og så skulle du gerne komme derhen.
Hvis feltet ikke er der, så tryk CTRL+L. Så kommer der en dialogboks frem. Hvis det ikke er nok, så prøv at klikke her:
farvelfedme.dk
For mig virker det både i internet explorer og i firefox - så det kan enten være et servernedbrud på farvelfedme dengang du prøvede eller også har du lokale problemer med netværket.
Kører du Windows og een af de ovennævnte browsere?
Det er i øvrigt noget af det sværeste at hjælpe folk med deres pc, hvis man ikke sidder sammen med dem - også fordi jeg bruger en masse fagudtryk som jeg simpelthen ikke aner hvad hedder i normal jargon. Så hvis der er ord, du er i tvivl om, så spørg bare.
Øverst i din browser (er det internet explorer) er der et inputfelt - det er adressefeltet. Der skriver du: farvelfedme og så skulle du gerne komme derhen.
Hvis feltet ikke er der, så tryk CTRL+L. Så kommer der en dialogboks frem. Hvis det ikke er nok, så prøv at klikke her:
farvelfedme.dk
For mig virker det både i internet explorer og i firefox - så det kan enten være et servernedbrud på farvelfedme dengang du prøvede eller også har du lokale problemer med netværket.
Kører du Windows og een af de ovennævnte browsere?
Det er i øvrigt noget af det sværeste at hjælpe folk med deres pc, hvis man ikke sidder sammen med dem - også fordi jeg bruger en masse fagudtryk som jeg simpelthen ikke aner hvad hedder i normal jargon. Så hvis der er ord, du er i tvivl om, så spørg bare.
17 år14. november 2007 kl. 09:52
tynd74
hej igen
tak for linket iakob. det virkede;O)
hej natusan.
tak for kikket på din flotte hjemmeside, det var meget spændende læsestof. og satte mange tanker i gang.
tillykke med du nu har vundet kampen. hvor er det godt klaret. ;O) held og lykke fremover.
lise
tak for linket iakob. det virkede;O)
hej natusan.
tak for kikket på din flotte hjemmeside, det var meget spændende læsestof. og satte mange tanker i gang.
tillykke med du nu har vundet kampen. hvor er det godt klaret. ;O) held og lykke fremover.
lise
17 år14. november 2007 kl. 11:05
Som i måske har læst i min profil, fik jeg får ca. ½ år siden lavet en Fedme operation i Tyskland... Nu har jeg lavet en hjemme side som er min historie om min operation, men også om hvad man bør over veje hvis man som jeg overvejer at få en fedme operation. Siden finder i på farvelfedme.dk
Hilsen Christina.