#1 af Anonym
præsentation
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
præsentation
Hej, jeg er en kvinde som meget gerne vil af med en helt masse kilo. Jeg startede egentlig med at ændre min kost i februar i år og tabte mig også 15 kilo. Men men men, som det tit og alt for ofte sker, så i forbindelse med vores ferie i forsommeren så gik kostomlægningen i stå og stille og roligt har jeg taget de 5 af kiloerne på igen... desværre. Jeg har besluttet at gå igang igen, også fordi at jeg frygter at tage det hele på og mere til nu hvor juletiden med dertil hygge står for døren. Jeg håber at dette sted er det der skal til.. derfor ser jeg frem til at lære dette fora og Jer at kende og håber at få lært en masse.
17 år11. november 2007 kl. 23:29
tynd74
re: præsentation
hej
velkommen til.
dette er en kanon god hjemmeside.
her er et meget aktivt forum.
med masser af dejlige mennesker, der altid er parat med en hjælpende hånd og gode råd samt små spark bagi, når det er nødvendig.
held og lykke med dit projekt ;O)
flittiglise
velkommen til.
dette er en kanon god hjemmeside.
her er et meget aktivt forum.
med masser af dejlige mennesker, der altid er parat med en hjælpende hånd og gode råd samt små spark bagi, når det er nødvendig.
held og lykke med dit projekt ;O)
flittiglise
17 år12. november 2007 kl. 05:54
Maddie (slettet)
Hej Anonyme,
Hvis du virkelig skal have noget ud af alle de gode råd, du kan få her, vil jeg råde dig til at finde et brugernavn, og gøre din dagbog offentlig. Der er alligevel ingen der kan genkende dig, men vi vil kunne give dig meget mere støtte, hvis vi ved, hvad du spiser.
Ellers vil jeg bare sige - Velkommen!
Venlig hilsen
Maddie
Der er også flere, der er anonyme, så vi vil have svært ved at skelne dig fra de andre.
Hvis du virkelig skal have noget ud af alle de gode råd, du kan få her, vil jeg råde dig til at finde et brugernavn, og gøre din dagbog offentlig. Der er alligevel ingen der kan genkende dig, men vi vil kunne give dig meget mere støtte, hvis vi ved, hvad du spiser.
Ellers vil jeg bare sige - Velkommen!
Venlig hilsen
Maddie
Der er også flere, der er anonyme, så vi vil have svært ved at skelne dig fra de andre.
17 år12. november 2007 kl. 06:14
iakob
Velkommen!
Jeg er enig med maddie. Et brugernavn gør at vi kan skelne dig fra alle de andre anonyme brugere der poster og derfor bedre kan hjælpe dig.
Prøv at skrive lidt om hvad din præcise plan er. Både lige nu og i julen (hvis du ved det allerede nu). Hvad er din status både madmæssigt og motionsmæssigt? Hvad skal opbakning har du i hjemmet? Hvordan ser frokostpausen ud på arbejde (jeg har f.eks. adgang til kantine med nogenlunde priser og alt for fede lune retter som var skyldig i 4-5 kilo af min overvægt).
Der er en 100+ tråd herinde, hvis det er relevant og hvis du gerne vil snakke med andre som skal af med 40+ kilo. Eller som er kommet af med dem.
Jeg er enig med maddie. Et brugernavn gør at vi kan skelne dig fra alle de andre anonyme brugere der poster og derfor bedre kan hjælpe dig.
Prøv at skrive lidt om hvad din præcise plan er. Både lige nu og i julen (hvis du ved det allerede nu). Hvad er din status både madmæssigt og motionsmæssigt? Hvad skal opbakning har du i hjemmet? Hvordan ser frokostpausen ud på arbejde (jeg har f.eks. adgang til kantine med nogenlunde priser og alt for fede lune retter som var skyldig i 4-5 kilo af min overvægt).
Der er en 100+ tråd herinde, hvis det er relevant og hvis du gerne vil snakke med andre som skal af med 40+ kilo. Eller som er kommet af med dem.
17 år12. november 2007 kl. 10:32