Iiihhh Smiley! Det lyder bare som en rigtig super duper dejlig hyggeweekend..Misunder Jer næsten helt, "JEG VIL OGSÅ I ZOOOOOO"! *ss*
En løbetur eller 2 bli'r det da helt sikkert til. Bamse skal jo vise dig, hvor god han er blevet efter en hel uges træning, ikke sandt...Så må Lillemusen hoppe med i klapvognen - hi hi hi..
Nyd Jeres weekend, håber vejret bli'r lige så flot som de lover!
Knuzzer igen igen
#2 af Muldebeerg
Ja dette indlæg handler ikke lige om kost og vægt - men det behøver alle vores indlæg jo heller ikke at gøre vel?
Ja jeg får jo besøg af min kæreste og hans datter i eftermiddag - i aften skal vi ind i tivoli og høre Big fat snake og det glæder vi os bare så meget til og vejret er jo bare super herligt! Lørdag går turen til zoo - vi vil smøre nogle sunde madpakker som vi vil tage med og ellers bare hygge hele dagen.
Så bliver det nok også til nogle løbeture i løbet af weekenden - de bliver der heldigvis indtil mandag, så vi har jo nogle dage sammen ;O)
Startede dagen med en løbetur - vækketuret ringede kl. 5.40, så der hoppede jeg i løbetøjet og løb en tur på 35. min og det var en god måde at starte dagen på - kan god anbefales *ss*.
I må havde en super weekend.
Mange knuser fra smiley