#2 af Muldebeerg
Weekenden!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Weekenden!!!!!
Iiihhh Smiley! Det lyder bare som en rigtig super duper dejlig hyggeweekend..Misunder Jer næsten helt, "JEG VIL OGSÅ I ZOOOOOO"! *ss*
En løbetur eller 2 bli'r det da helt sikkert til. Bamse skal jo vise dig, hvor god han er blevet efter en hel uges træning, ikke sandt...Så må Lillemusen hoppe med i klapvognen - hi hi hi..
Nyd Jeres weekend, håber vejret bli'r lige så flot som de lover!
Knuzzer igen igen
En løbetur eller 2 bli'r det da helt sikkert til. Bamse skal jo vise dig, hvor god han er blevet efter en hel uges træning, ikke sandt...Så må Lillemusen hoppe med i klapvognen - hi hi hi..
Nyd Jeres weekend, håber vejret bli'r lige så flot som de lover!
Knuzzer igen igen
19 år13. maj 2005 kl. 09:02
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Weekenden!!!!!
Hey Smiley.
Jeps glæder mig også.
Jeg er også sikker på at der lige sniger sig en løbetur eller to ind i programmet *S*
Mulde - Du er velkommen til at tage med i zoo.
Knuser
Bamse
Jeps glæder mig også.
Jeg er også sikker på at der lige sniger sig en løbetur eller to ind i programmet *S*
Mulde - Du er velkommen til at tage med i zoo.
Knuser
Bamse
19 år13. maj 2005 kl. 09:48
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Weekenden!!!!!
Ja Mulde du er mere end velkommem *ss*
Knuser smiley
Knuser smiley
19 år13. maj 2005 kl. 10:19
Corina (slettet)
re: re: re: Weekenden!!!!!
Nej Mulde - du KAN ikke komme med over det hele *GGGGGGGG* Smiley og Bamse skal turtle den lidt i aften ;-)
Smiley - kan I have en super god tur !!!!!!! Det skal nok blive skønt ! Håber vejret er med jer
Kæmpe krammer og god pinseferie til såvel Smiley som Mulde
Smiley - kan I have en super god tur !!!!!!! Det skal nok blive skønt ! Håber vejret er med jer
Kæmpe krammer og god pinseferie til såvel Smiley som Mulde
19 år13. maj 2005 kl. 14:50
Marianne starter forfra (slettet)
Øøøøvvv
Jeg havde glemt der er Big Fat Snake i dag... *suk* og hvem SKAL bare vaske idag... MIIIIG ... nå men skidt pyt, de spiller jo nok et andet sted en anden gang.
Smiley, du må altså lige nyde slangerne dobbelt op... (altså for mig også).... de er bare SÅ gode. Og nu ser Anders Blichfledt jo også lidt godt ud *griner* ....
Jeg ønsker dig den bedste weekend og pinse med Bamse og Lillepigen.
Knuz Marianne
Smiley, du må altså lige nyde slangerne dobbelt op... (altså for mig også).... de er bare SÅ gode. Og nu ser Anders Blichfledt jo også lidt godt ud *griner* ....
Jeg ønsker dig den bedste weekend og pinse med Bamse og Lillepigen.
Knuz Marianne
19 år13. maj 2005 kl. 14:54
Ja dette indlæg handler ikke lige om kost og vægt - men det behøver alle vores indlæg jo heller ikke at gøre vel?
Ja jeg får jo besøg af min kæreste og hans datter i eftermiddag - i aften skal vi ind i tivoli og høre Big fat snake og det glæder vi os bare så meget til og vejret er jo bare super herligt! Lørdag går turen til zoo - vi vil smøre nogle sunde madpakker som vi vil tage med og ellers bare hygge hele dagen.
Så bliver det nok også til nogle løbeture i løbet af weekenden - de bliver der heldigvis indtil mandag, så vi har jo nogle dage sammen ;O)
Startede dagen med en løbetur - vækketuret ringede kl. 5.40, så der hoppede jeg i løbetøjet og løb en tur på 35. min og det var en god måde at starte dagen på - kan god anbefales *ss*.
I må havde en super weekend.
Mange knuser fra smiley