#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Dagens kost og motion:
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Dagens kost og motion:
Hej Chiffi
Jeg syntes da at det ser godt ud med kosten og motionen er jo også god. Du må havde rigtig god fornøjelse med alle dine pinsefrokoster - skal "kun" til en og det er søndag hos mine forældre ;o)
Knuser fra Smiley
Jeg syntes da at det ser godt ud med kosten og motionen er jo også god. Du må havde rigtig god fornøjelse med alle dine pinsefrokoster - skal "kun" til en og det er søndag hos mine forældre ;o)
Knuser fra Smiley
19 år13. maj 2005 kl. 08:09
Muldebeerg
re: re: Dagens kost og motion:
Hej Chiffi!
Også go' pinse til dig fra mig. Pas nu på at der ikke ryger Magnumis ind hver eneste aften..Hvis I skal hygge med is, så sørg for at købe sodavandsis, -det er begrænset hvor meget de feder sammenlignet med flødeis. ELLER lav en smoothie, fx. af frugtjuice og frosne bær + lidt flydende SØD, hvis man gerne vil ha' det sødt...Eller "sorbetis" med frosne bær, lidt SØD og gaio ell. lign...Uuuhhmmm..
Knuz fra Mulde
Også go' pinse til dig fra mig. Pas nu på at der ikke ryger Magnumis ind hver eneste aften..Hvis I skal hygge med is, så sørg for at købe sodavandsis, -det er begrænset hvor meget de feder sammenlignet med flødeis. ELLER lav en smoothie, fx. af frugtjuice og frosne bær + lidt flydende SØD, hvis man gerne vil ha' det sødt...Eller "sorbetis" med frosne bær, lidt SØD og gaio ell. lign...Uuuhhmmm..
Knuz fra Mulde
19 år13. maj 2005 kl. 08:39
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: Dagens kost og motion:
Hejsa Mulde og Chiffi
Ja de der smoothie er bare gode - i går lavede jeg en med 2 dl koldskål og friske jordbær og blendede den hele sammen og Uuuhhmm det smagte rigtig frisk og super godt. Så det kan godt anbefales.
Knus smiley
Ja de der smoothie er bare gode - i går lavede jeg en med 2 dl koldskål og friske jordbær og blendede den hele sammen og Uuuhhmm det smagte rigtig frisk og super godt. Så det kan godt anbefales.
Knus smiley
19 år13. maj 2005 kl. 08:51
bruger slettet
re: Dagens kost og motion:
Hej Chiffi, det lyder da rigtig fint og det skal nok give resultater. Rigtig god pinse til dig og nyd du bare de pinsefrokoster.
19 år13. maj 2005 kl. 09:15
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: Dagens kost og motion:
Hej Chiffi.
SÅDAN, du spiste fisk, var det en du selv fangede i det store badebassin i Esbjerg *G*
Kost kan blive bedre, det er jeg enig om, (gælder også for mig selv)
Pas på med æble om eftermiddagen, æbler kan frembringe sult pga det syre der er i æblet.
Og den magnumis, øhm skal den ikke også væk *SF*
God pinse til dig også, og pas nu på fristelserne til alle frokosterne.
Knuser
bamse
SÅDAN, du spiste fisk, var det en du selv fangede i det store badebassin i Esbjerg *G*
Kost kan blive bedre, det er jeg enig om, (gælder også for mig selv)
Pas på med æble om eftermiddagen, æbler kan frembringe sult pga det syre der er i æblet.
Og den magnumis, øhm skal den ikke også væk *SF*
God pinse til dig også, og pas nu på fristelserne til alle frokosterne.
Knuser
bamse
19 år13. maj 2005 kl. 09:40
eskimo (slettet)
re: re: re: Dagens kost og motion:
Det ser super ud med maden og især fisken.
Men den magnumis der... hmmmmmm ( kan du se den løftede pegefinger:-))
hvad med at skifte den ud med frugtis eller frisk frugt som f.eks. jordbær (ja, jeg har stadig ikke glemt bamses indlæg, jeg vil haaaaaa!!!!!)
Motionen ser det jo også ud til at gå rigtig godt med, så fortsæt du bare i den godt stil. Glæder mig til at løbe om kap med dig engang:-)
Knus Eskimo
Men den magnumis der... hmmmmmm ( kan du se den løftede pegefinger:-))
hvad med at skifte den ud med frugtis eller frisk frugt som f.eks. jordbær (ja, jeg har stadig ikke glemt bamses indlæg, jeg vil haaaaaa!!!!!)
Motionen ser det jo også ud til at gå rigtig godt med, så fortsæt du bare i den godt stil. Glæder mig til at løbe om kap med dig engang:-)
Knus Eskimo
19 år13. maj 2005 kl. 11:52
250 g vand, 52 g haqvregryn, 103 g banan, 508 g vand, 2 g fiskeolie.
Motion.
Stavgang: 2,35 mile, 45 min, 211,2 kcal, 4971 skridt.
Frokost:
479 g vand, 51 g æg, 140 g agurk, 257 g tomat, 159 g banan, 20 g mandler.
Eftermiddag:
137 g æble.
Aftensmad:
523 g mørk sejfilet, 125 g spinatpasta, 250 g tomat på dåse, 70 g tomatpuré, 486 g vand, 86 g magnumis hvoraf 33 g er mælkechokolade.
Kosten er blevet bedre men ikke godt nok.
Kikker på det igen når jeg vender tilbage efter pinse. Skal jo til pinsefrokost hele weekenden så da vil jeg ikke tænke på kosten som sådan men vil da prøve at spise mindre og mere fornuftigt.
Kikker forbi i morgen med fredagsstatusen.
Knus Chiffi.