faste?

Du læser en tråd i debat > vægttab

faste?
findes der nogle helsehjem her i dk, hvor man kan faste i en periode. I ved for at blive renset godt igennem;)
17 år6. november 2007 kl. 16:45
re: faste?
Jeg tror det kan være en sund øvelse at faste i en enkelt dag en gang i mellem, men jeg har aldrig troet så meget på ideen at jeg har gennemført det. Sundheden som jeg tænker på er ikke så meget kropslig/til egen glæde, men mere mentalt og global-social.

Men at faste i en periode kan da ikke være andet end usundt?
17 år7. november 2007 kl. 08:36
re: faste?
Man behøver ikke at faste for at blive renset godt igennem. Du bør drikke 2 l. vand hver dag, det renser kroppen. Samtidig bør du indtage en bestemt mængde proteiner fra frugt kød fisk grønsager brød mælke produkter æg osv.. Kærlig hilsen en der har tbt sig 27 kg.
17 år7. november 2007 kl. 09:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });