tyksen.............0,4 silvercocker..0,7 Alinea.............1,3 emmi..............1,6 - men det er gips. God bedring.
INGEN har tabt. Jeg kan ikke huske at det før er sket . Vi 5 i alt. Velkommen tilbage til karini - der vel må siges at være ugens vinder. Med et tab på 0,3 fordelt over 2 uger.
Tillykke karini Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der slet ingen undskyldning har. Det har emmi dog - gips vejer godt til. God bedring med knæet. Herfra kan det kun gå fremad.
tyksen.............0,4
silvercocker..0,7
Alinea.............1,3
emmi..............1,6 - men det er gips. God bedring.
INGEN har tabt. Jeg kan ikke huske at det før er sket . Vi 5 i alt. Velkommen tilbage til karini - der vel må siges at være ugens vinder. Med et tab på 0,3 fordelt over 2 uger.
Tillykke karini
Du har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der slet ingen undskyldning har. Det har emmi dog - gips vejer godt til. God bedring med knæet. Herfra kan det kun gå fremad.