Tillykke Alinea (som er mig) Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min. Og læg mærke til at det er en SUPERUGE. Ingen har taget på. Jubiiiiiiiiiiii 😍😍😍
Og jeg vælger (ikke så genialt) at gå ude i efterårsvejret. I dag var det dejligt - jeg gik 7 km i stille vejr og lidt sol. Og blev så svedt at jeg måtte skifte tøj da jeg kom hjem.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Alinea (det er osse mig) er UGENS TABER uge 41
Alinea.............-0,6
silvercocker..-0,3
tyksen.............-0,2
karini...............-0,1
emmi................0,0
4 har tabt ialt 1,2 kg. Vi 5 i alt.
Tillykke Alinea (som er mig)
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og læg mærke til at det er en SUPERUGE. Ingen har taget på. Jubiiiiiiiiiiii 😍😍😍
Og jeg vælger (ikke så genialt) at gå ude i efterårsvejret. I dag var det dejligt - jeg gik 7 km i stille vejr og lidt sol. Og blev så svedt at jeg måtte skifte tøj da jeg kom hjem.
Tab og vind med samme sind - Alinea.