UGENS TABER uge 30 - resultat

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 30 - resultat

Alinea er UGENS TABER uge 30

Alinea............-0,2
tyksen.............0,1
silvercocker..1,4
emmi..............2,6

1 har tabt ialt 0,2 kg. Vi 5 i alt. Velkommen tilbage karini.

Tillykke til MIG SELV.
Jeg har vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Jeg er blevet så glad for styrketræning (hos PureGym). Så det vil jeg gerne udbrede til jer alle.
Det kan bare være hjemme hvor du går “farmers walk” med 2 gulvspande eller plastikposer med lige meget vægt i begge. Og så gå frem og tilbage så meget du orker. Husk at holde pause ind i mellem.

Tab og vind med samme sind - Alinea.
20 uger28. juli 2024 kl. 18:54
Fedt :-)
20 uger30. juli 2024 kl. 18:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });